Is het mogelijk (zo ja, hoe?) om mijn Gmaecube aan me soundblaster live 5.1 aan te sluiten via line in of zo en dan via de pc 5.1 geluid te krijgen?
Als je de RGB kabel gebruikt niet, want dan gaat het geluid via de tv (maar sommige tv's kun je dan weer aansluiten op versterker oid, moet je even kijken of er een audio uitgang op zit).
Heb je de kabels die bij de GC zitten, dus een gele voor tv en de rode/witte voor audio, dan kun je die rode witte volgens mij wel in elke geluidskaart stoppen die een line-in heeft.
Meer durf ik er niet over te zeggen.
Heb je de kabels die bij de GC zitten, dus een gele voor tv en de rode/witte voor audio, dan kun je die rode witte volgens mij wel in elke geluidskaart stoppen die een line-in heeft.
Meer durf ik er niet over te zeggen.
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Verwijderd
Ok bedankt (en ik denk ook namens hjacob)
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2002 16:02 . Reden: naam verkeerd getypt ]
niet, het is niet meer dan logisch dat het stereo is. Je hebt een dolby prologic decoder nodig om er surround van te maken.
Maar die spelletjes zijn gewoon stereo hoor. Op wat dplII effectjes na, waarvoor je een dplII apparaat nodig hebt. (een versterker dus).
Maar die spelletjes zijn gewoon stereo hoor. Op wat dplII effectjes na, waarvoor je een dplII apparaat nodig hebt. (een versterker dus).
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
die spelletjes zijn dolbyJvS schreef op 27 oktober 2002 @ 19:33:
niet, het is niet meer dan logisch dat het stereo is. Je hebt een dolby prologic decoder nodig om er surround van te maken.
dat waren games als DK64 em Conkers Bad fur Day al
dat zeg ik. Dolby prologic II om precies te zijn (dplII).
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1