Toon posts:

T68i Ringtone volume???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het valt mij op dat het ringtone volume bij mn T68i veel lager is als bij andere toestellen.
Volgens mij moet het toch echt harder kunnen, maar hoe??? (en ja ik heb het belsignaal volume op zn hardst staan)

• imthecool1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-06 21:02

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

dan zeg je het dus zelf... harder kan dus niet. Heb je bij deze telefoon geen profielen net zoals nokia dat heeft die je kunt aanpassen, anders zou je hem bijv. op buiten kunnen zetten

De oplossing is niet altijd de oplossing

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:58

Korakal

Up up up!

imthecool1 schreef op 27 oktober 2002 @ 15:54:
Heb je bij deze telefoon geen profielen net zoals nokia dat heeft die je kunt aanpassen, anders zou je hem bijv. op buiten kunnen zetten
Profielen heeft ie wel, maar ook bij Nokia doet een profiel niet meer dan de instellingen veranderen... dus 'buiten' selecteren heeft hetzelfde effect als volume op max zetten.

wbt die T68i; hij gaat inderdaad niet zo hard als sommige andere toestellen. Maar is dat zo'n ramp? Trilfunctie doet toch wonderen? Wat mij betreft zouden zie die beltonen er haast uit mogen slopen.

• Koffievlek.nl
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 10:39
Korakal schreef op 27 oktober 2002 @ 16:45:
[...]

Profielen heeft ie wel, maar ook bij Nokia doet een profiel niet meer dan de instellingen veranderen... dus 'buiten' selecteren heeft hetzelfde effect als volume op max zetten.

wbt die T68i; hij gaat inderdaad niet zo hard als sommige andere toestellen. Maar is dat zo'n ramp? Trilfunctie doet toch wonderen? Wat mij betreft zouden zie die beltonen er haast uit mogen slopen.
Idd.

Ik gebruik zelf_echt_nooit mijn beltonen!