Toon posts:

Inwelke map staat de e-mailtjes?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag m'n e-mailtjes back-uppen, maar heb geen idee in welke map deze staan. Exporteren vanuit Outlook heeft geen zin, want XP wil niet meer opstarten. Kan alleen nog bij de mappen komen via de dualboot.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
D:\Documents and Settings\<usernaam>\Local Settings\Application Data\Identities\{FD0638F9-4672-4590-B97F-B102ACA2E2FB}

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.

Verwijderd

rechts klikken op de map die we wilt backuppen (postvak in bijv) en dan zie je waar het bestand staat :)

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-08 12:03

[ash]

Cookies :9

Gebruik je outlook (uit office) of outlook express ??

In geval van outlook (uit office), moet je gewoon ff zoeken naar een .pst bestand.

En wat outlook express betreft, dat heeft Alfredt al aangegeven (let alleen op dat die {...} string anders kan zijn)

edit:
typo

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Hoi Basbono

[backup Outlook express, mail, rulesz]

- http://www.iopus.com/guides/oe-backup.htm

En deze hoort bij de buren:

- Software Algemeen

Ik vraag een move aan :)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

(Zie ook Windows Operated Systems - Policy)
Move is niet echt nodig, in SA zou ik 'm ook op slot gooien. Je geeft niet eens aan welke (versie van) je mailprogramma je precies gebruikt.

Outlook: zoek op *.pst en je bent er. OE: is al gegeven :)

In beide gevallen: gebruik de search / google / MS KB even. Zoektermen zijn bijv. 'lokatie' of 'backup'.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.