Is het mogelijk om Mandrake naast WinXp te draaien?? En zo jah, hoe?? In de readme die erbij zit staat het alleen voor Win95/98/me Ik heb Winxp er nu op staan. Maar ik wil wel eens kijken of dat Mandrake iets is
.
[ Voor 0% gewijzigd door Eskimootje op 27-10-2002 16:07 . Reden: Reply in slecht topic ]
Verwijderd
Het is zeker mogelijk, waarschijnlijk op zelfde wijze als voor 95/98. Hoe precies weet ik niet, want ik draai Mandrake niet
Verwijderd
Lees even de FAQ door. Dit staat erg duidelijk beschreven. Je kan tijdens de installatie kiezen voor LILO (Bootmanager). Zodat je mandrake en windows kan booten en zo dus naast elkaar kan draaien.
Begin er maar niet aan met een vraag als dit. Dit weten ze zelfs bij de consumentenbond nogVerwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 15:23:
Is het mogelijk om Mandrake naast WinXp te draaien?? En zo jah, hoe?? In de readme die erbij zit staat het alleen voor Win95/98/me Ik heb Winxp er nu op staan. Maar ik wil wel eens kijken of dat Mandrake iets is
Verwijderd
Nogal lullige reply. Iedereen heeft ooit moeten leren hoe dit moest, en jij ook. Sommige mensen hebben gewoon even een zetje nodig.sdomburg schreef op 27 oktober 2002 @ 15:28:
[...]
Begin er maar niet aan met een vraag als dit. Dit weten ze zelfs bij de consumentenbond nog(Zie andere topic van me)
gewoon proberen. mandrake is een leuke distro om een boel mee te verkennen en dergelijke. de dualboot met winxp heeft bij m'n ouders geen enkel probleem opgeleverd
Linux aanhanger!
hoe heb je dat dan gedaan, want als ik de Cd plaats en ik reboot dan, dan moet ik op F1 of Enter drukken. In de Readme heb ik gelezen dat ik dan op F1 moet drukken en dan Inx4win in moet toetsen, maar dat herkent hij niet
Verwijderd
Tja, dit kan elke ditro wel, met behulp van de meegeleverde bootloader.
Bekijk de faq eens:
FAQ Non-Windows Operating Systems - Update: 26/10
En gebruik anders het volgende installatie review voor Mandrake Linux:
Installatie review Mandrake Linux 8.1
Daar wordt alles compleet met plaatjes uitgelegd.
Probeer a.u.b. een beetje op je topicstarts te letten, want als ik je historie bekijk wordt ik niet helemaal vrolijk.
Succes
Bekijk de faq eens:
FAQ Non-Windows Operating Systems - Update: 26/10
En gebruik anders het volgende installatie review voor Mandrake Linux:
Installatie review Mandrake Linux 8.1
Daar wordt alles compleet met plaatjes uitgelegd.
Probeer a.u.b. een beetje op je topicstarts te letten, want als ik je historie bekijk wordt ik niet helemaal vrolijk.
Succes
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()