Ik heb net mijn nieuwe Epox 8K3A+ MoBo met 256 Mb PC2100 Micron/Crucial binnengehad, ik heb er tijdelijk een Duron 800 op zitten omdat ik binnenkort een XP'tje op ga zetten... IK dat allemaal in elkaar zetten en hij doet het meteen zonder speciale BIOS instellingen etc. en ik kom netjes in mijn oude Windows en test het geluid en alles doet het prima etc. Dus ik dacht maar ik zet mijn PC uit om ff koelpasta tussen mijn CoolerMaster en de Duron te doen en daarna Windows XP er opnieuw vers erop te installeren. Dus ik wil de cooler van mijn CPU af halen en ik hoor opeens een soort "Crushing Core" geluid dus ik weet al bijna zeker dat ie dood is, en idd hij is dus dood. Maar later als ik het nog een keertje probeer doet ie het weer [ ondanks dat er een lelijke hoek afgebrokkeld is van de core ] maar zodra ik Windows start geeft ie een blauw scherm met wat onbegrijpelijk gebrabbel. Dus ik denk, ik probeer XP er vers op te zetten, dat doet ie wel maar zodra hij de bestanden gaat kopieren [ nadat je gekozen hebt welke partitie je wilt gebruiken etc. ] zegt hij bij bijna elk bestand dat hij het niet kan vinden en dat het onmogelijk is het te kopieren etc. en later komt hij steeds wat verder, dan kom je na een reboot in de meer grafische omgeving maar daar ook allemaal foutmeldingen en mijn PC ging zomaar uit. Dit soort dingen gebeuren steeds op verschillende momenten en als ik mijn Knoppix "Linux-On-Cd" erin doe loopt hij ook daar steeds op "random" momenten vast en ik weet niet waar het nou aan ligt.
Ik denk persoonlijk dat het geheugen op de één of andere manier stuk is, of de CPU werkt nog maar een beetje...Maar ik heb gehoord dat een CPU werkt of hij werkt niet, en niet dat ie het maar een beetje doet.
Weet iemand wat er stuk kan zijn?
Alvast Bedankt,
Ik denk persoonlijk dat het geheugen op de één of andere manier stuk is, of de CPU werkt nog maar een beetje...Maar ik heb gehoord dat een CPU werkt of hij werkt niet, en niet dat ie het maar een beetje doet.
Weet iemand wat er stuk kan zijn?
Alvast Bedankt,
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf