Toon posts:

Kan mp3-tjes niet op cd branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
geachte mensen,

ik heb een 12 tal geluidjes wie ik voor een trouwerij op een cd moet branden. Dit lukt mij niet ik krijg met NERO de foutmeling Error: reading audio. Andere mp3s kan ik wel gewoon branden maar deze 12 niet. Waar kan dit aan liggen? Ik kan ze gewoon openen met winamp en ook afspelen dat gaat allemaal goed maar branden homaar. Gewoon als data op cd branden gaat het ook goed, maar als muziekcd lukt het me maar niet.

Heeft iemand een oplossing? 8)7 :? :?

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Even converten naar .wav (kan met winamp) wil wel helpen denk ik.

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ze juist ook als wav op mijn schijf staan en dat lukte ook niet, ik heb ze toen maar naar mp3 geconverteerd en nu lukt het nog steeds niet.

Verwijderd

zijn het niet Mp3 pro bestanden?

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 29-03 14:55
Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 14:53:
zijn het niet Mp3 pro bestanden?
Lijk me niet echt het probleem, als hij ze eerst converteerd naar een wav en dan nog niet kan branden.
Kun je de mp3's wel gewoon beluisteren? Of verslikt winamp oid zich er ook in.

Verwijderd

Topicstarter
nee het waren eerst gewoon wavjes en ik heb ze omdat ik ze niet kon branden zelf omgezet naar mp3 48000 kHz in Stereo bitrate 128. Maar als mp3 zijnde kan ik ze dus ook niet branden.

Verwijderd

Topicstarter
winamp verslikt zich er niet in. die slikt ze gewoon door en khoor het geluid goed uit de boxen komen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 15:13:
nee het waren eerst gewoon wavjes en ik heb ze omdat ik ze niet kon branden zelf omgezet naar mp3 48000 kHz in Stereo bitrate 128. Maar als mp3 zijnde kan ik ze dus ook niet branden.
probeer eens om te zetten naar 44100 kHz. ik geloof dat ik een keer hetzelfde probleem heb gehad. nero kan geloof ik alleen maar branden van 11000, 22000 of 44100 kHz.

Verwijderd

Topicstarter
werkt ook niet :'( :'( :'(

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

als je ze met WinAmp omgezet hebt naar WAV (let op: Stereo, 16bit en 44.1KHz) dan kan Nero ze wel branden.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Misschien rare opmerking maar brand je je CD wel als AUDIO-CD en niet als wat anders?

Welke NERO versie gebruik je?

ARME AOW’er

Verwijderd

CD audio ondersteund alleen Stereo bestanden met samplefrequentie 44.1 kHz , 16 bits/channel.

Converteren naar deze mode dus

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 16:57:
CD audio ondersteund alleen Stereo bestanden met samplefrequentie 44.1 kHz , 16 bits/channel.

Converteren naar deze mode dus
dubbelpost :P

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Overbodig :/

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

en die van jou al helemaal ... en dees nog meer :|

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Nero 5.5.0.3. Ik heb ze van .wav nu naar mp3 geconverteerd en daarna weer naar .wav (Stereo, 16bit en 44.1KHz). Dit alles werkt niet. Zou ut dan toch aan de kwaliteit van de wavjes liggen wie ik van internet heb afgeplukt? :? :'( :'(

Verwijderd

Topicstarter
ohw jah ik brand mijn cd's wel als audio cd, als data cd trouwens lukt het wel

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 19:40
he roeisnikkel >:) ;) , bekijk die originele wav's eens en post even welke frequentie die zijn! En anders mot je ze ff opnieuw downloaden!

Hail to the king baby!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-03 10:09

Frits Flits

SOUND! Designer

Van Mp3 naar Wav naar Mp3 naar Wav? .. LOL .. Dan krijg je kei veel kwaliteitsverlies.
Heb je wel een ASPI driver?

specs

Pagina: 1