Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
Verwijderd
kan je em niet door de anti statisch halen ofzo
even het magnetisch veld weg halen mischien helpt het
even het magnetisch veld weg halen mischien helpt het
Hier is vandaag al eerder een topic over geweest, even zoeken aub.
Het kan zeer zeker.. ik heb op mijn Dell p992 ook een dode pixel zitten
De beste ideeën komen als je bezig bent.
Degausen bedoel je... Nee het lijkt me stug dat dat het kan oplossen...
Misschien dat iets fout zin in de mask-technologie. In dat geval kan je er bar weinig aan doen. Ik zou hem dus maar terug brengen..
Misschien dat iets fout zin in de mask-technologie. In dat geval kan je er bar weinig aan doen. Ik zou hem dus maar terug brengen..
Use the Search Luke...
hier ben ik niet blij mee , ik heb ook al degausse gedaan maar dat helpt ook niet.
dit is al de 6de monitor in 2 jaar van lg, ze zeggen dat je een nieuwe krijgt maar dat kun je wel vergeten en dan moet je maar afw8ten wat voor 1 je nu weer in de maag gedrukt krijgt
dit is al de 6de monitor in 2 jaar van lg, ze zeggen dat je een nieuwe krijgt maar dat kun je wel vergeten en dan moet je maar afw8ten wat voor 1 je nu weer in de maag gedrukt krijgt
Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()