Dit is ongetwijfeld een enorme n00b vraag, maar ik snap er echt niets van. Ik heb met Perl en Batch een systeempje gemaakt om bestanden te coderen, werkt perfect, daar gaat het niet om. Nou wil ik in een bepaalde directory een handvol JPG's coderen, dus ik doe dit:
Dit zou dus alle .jpg bestanden moeten nalopen en bijv 102.jpg coderen en het resultaat opslaan in _102.jpg (nogmaals, het base64.bat werkt perfect!). Toch wordt er maar 1 bestand gecodeerd... en doe ik het ff zo:
En guess what? Alle bestanden staan in het tekstbestand!
Dus ik verander het batchbestand terug naar het eerste (base64 ipv echo, en het >>jpg.txt weer weg) en hij doet weer maar 1 bestand... iemand een verklaring?
PS ik wil ook wel de base64.bat en base64.pl posten, als iemand denkt daar wat aan te hebben?
Batchfile:
1
2
| @echo off for %%i in (*.jpg) do base64 %%i _%%i |
Dit zou dus alle .jpg bestanden moeten nalopen en bijv 102.jpg coderen en het resultaat opslaan in _102.jpg (nogmaals, het base64.bat werkt perfect!). Toch wordt er maar 1 bestand gecodeerd... en doe ik het ff zo:
Batchfile:
1
2
| @echo off for %%i in (*.jpg) do echo %%i _%%i >>jpg.txt |
En guess what? Alle bestanden staan in het tekstbestand!
Dus ik verander het batchbestand terug naar het eerste (base64 ipv echo, en het >>jpg.txt weer weg) en hij doet weer maar 1 bestand... iemand een verklaring?
PS ik wil ook wel de base64.bat en base64.pl posten, als iemand denkt daar wat aan te hebben?
[ Voor 0% gewijzigd door muba op 27-10-2002 14:35 . Reden: toevoeging ]
Reporter: Mister Gandhi, what do you think of western civilisation?
Gandhi: I think it would be a good idea