Toon posts:

passwords voor telnet sessie

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als je bij Vuurwerk host, en je wilt werken met php, dan moet je altijd via telnet de index en index.cache instellen.

Dat kan met telnet, alleen moet ik dan altijd de passwords en logins van de verschillende sites bij de hand hebben.

Weet iemand een goed telnet progje, dat net zoals WS_FTP, de passwords gewoon onthoudt?

Verwijderd

verkeerde forum ?

slotje

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 14:43 schreef Mikedigi het volgende:
verkeerde forum ?

slotje[/quote]Hij vraagt om een FTP client, staat hier dus netjes op de goede plaats :P

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:59
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 15:10 schreef Tom het volgende:
Hij vraagt om een FTP client, staat hier dus netjes op de goede plaats :P[/quote]Ehh.. hij vraagt dus om een telnet client, geen FTP client

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Nazgul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-10-2022

Nazgul

Digital Pizza Crew

Ik neem aan dat je een Windows telnet proggie zoekt. Ik gebruik altijd PuTTy

http://www.chiark.greenend.org.uk/~sgtatham/putty/

No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• steenz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09-2024
Je zou natuurlijk ook gewoon c:\windows\telnet.exe kunnen gebruiken. Die is ERG simpel maar werkt wel...

(voor dos werkt hij trouwens ook.)

Verwijderd

En als je met windows telnet bepaalde dingen niet meer kunt lezen (zoals bots op irc) dan kun je altijd nog crt 3.0 dowloaden :)

Verwijderd

Ik gebruik zelf Putty, is een goed pakketje en ik heb ook nog ooit een koalaterm gebruikt.. is ook wel aardig , kost alleen geld (en putty is beter)

>:)

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Kun je niet (net als met ftp :*) een link maken als [url="telnet://bla:bla@server.com:23"]telnet://bla:bla@server.com:23[/url] ?

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-02 15:44
Dit wordt gevraagt;<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 13:50 schreef Martin_S het volgende:
Als je bij Vuurwerk host, en je wilt werken met php, dan moet je altijd via telnet de index en index.cache instellen.

Dat kan met telnet, alleen moet ik dan altijd de passwords en logins van de verschillende sites bij de hand hebben.

Weet iemand een goed telnet progje, dat net zoals WS_FTP, de passwords gewoon onthoudt?[/quote]Kijk dan eerst voor je antwoord jullie bieden locaties aan waar je TelNetClients gedownload kunnen worden dat wordt helemaal niet gevraagt!!!!

de vraag luid een Telnetproggie dat passwords onthoud

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
wat nou slotje.. :?
Met CRT kun je een logins automatisch laten verlopen. Je stelt hem dan in dat zo gauw hij Login: ziet je gebruikersnaam stuurt en voor password hetzelfde.
Misschien kun je anders SSH gebruiken (weet niet of vuurwerk dat ondersteunt), is nog veiliger ook.
Pagina: 1