Toon posts:

Terratec DMX 6Fire 24/96 Doet het niet...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen...

Ik heb net een nieuwe pc gekregen met de terratec dmx 6fire 24/96...

alleen hij doet het niet!!

Ik heb nog geen cd-rom speler dus de software van de dmx heb ik vanaf de cd-rom niet kunnen installeren...nou heb ik gewoon de drivers van internet afgehaald, volgens mij was dat ook voldoende.

Hij geeft geen enkele error ofzo...wanneer ik een geluidje afspeel, dan zie ik in de volume meter ook de volume omhoog gaan enzo en in winamp lijkt een mp3 ook gewoon af te spelen...

alleen er komt geen enkele geluid uit m'n kaart en break-out box.....

weten jullie mischien iets????

thx

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-10-2025

SiliconError

:(){ :|:& };:

Kabels checken?
Probeer er eens een koptelefoon ofzo (of bedoelde je dat met geen enkel geluid uit de breakout box)...

Check anders of je ergens mute aangevinkt hebt?

Verwijderd

Topicstarter
geen enkel geluid..ook met koptelefoon geprobeerd...en ook de mic werkt niet dan zie ik ook niks in de vu meter bewegen

Verwijderd

Topicstarter
ik kan maar niks vinden en blijkbaar wil/kan niemand hier mij verder helpden...

Wanneer ik dat dopje van de digitale uitgang (optisch) open doe zie ik ook geen rood lichtje eruit komen...hoort dit wel ofzo???want anders gaat er iets echt niet goed

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:42

JvS

Ik heb hem zelf ook

hoe staat-ie in je apparaatbeheer? Speelt je windows niet via de onboard geluidskaart?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
in m'n apparaatbeheer staat m'n onboard uitgeschakeld

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 13:50
Kijk even bij de instellingen van welke geluidskaart windows gebruik maakt.

control panel>sounds and audio>audio: daar moet dus die terratec staan geselecteerd, niet je onboard.

kijk ook even of je wel je plugje in het juiste gat propt en of het geluid ook daadwerkelijk hard staat (en dus niet het schuifje naar beneden)
De mixer van terratec staat ook bekend om zijn domme default instellingen, controleer ook daar alles ff.

Verwijderd

Topicstarter
thx voor die replies...alls echt alles staat goed..

Ik heb geprobeerd om via configuratie->hardware de stuurprogramma te verwijderen wanneer ik dan op voltooien klik dan start m'n pc opeens opnieuw op....en dan staat ie er gewoon weer tussen aaaaaaaaaaarrrgggghhhhhhh voor wat heb ik die fokkin assemblagekosten betaald?????
Pagina: 1