Toon posts:

Interferentie met nieuwe speakertjes op Fortissimo III

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren kleine PC speakertjes gekocht. Deze zijn van Siemens met een subwoofer. Ze zijn bestemd voor het gebruik op LAN's etc... Normaal heb ik mijn stereo aan men PC hangen en hier had ik nooit last van interferentie. Maar nu heb ik die speakertjes eens aangesloten om de geluidskwaliteit te testen en nu hoor ik interferentie, ook als ik geen mp3's afspeel. Ik vind het maar vaag. De interferentie wordt sterker naarmate ik aan de volume knop van de speakers kom. Nu.. zou dit aan men Fortissimo III kunnen liggen want ik heb twee dagen geleden een beetje zitten prutsen met men mic, misschien dat het hier aanligt ? Ik heb een Abit AT7 mobo met een KT333 chipset, alle laatste nieuwe drivers zijn geinstalled. Ik heb de speakers ook eens aan men walkman aangesloten en toen had ik geen interferentie, dus ik denk dat het aan men PC zal liggen. Iemand enig idee of een oplossing ? Misschien dat het aan men monitor kabel ligt, want de draden van de speakers lopen erover

Verwijderd

Topicstarter
niemand een concrete oplossing ? :)

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-07 19:03

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

wat bedoel je precies met interferentie? ik denk dat een hoop mensen niet weten wat je er precies mee bedoelt (including me)

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
zet in windows de dingen uit die je niet gebruikt van de kaart. Zoals mic, line-out,optical-in e.d op MUTE als je ze niet gebruikt.

dikzak

Verwijderd

Topicstarter
heb ik gedaan, maar ik hoor geen verschil
ik heb eens men speakers uitgezet en ten hoorde ik nog altijd zo'n gezoem achter aan men PC, misschien dat het ergens een contact tegen maakt ? kheb al men draden van de fans gechecked of ze nergens tegen komen waar ze niet moeten tegenkomen, kzal eens proberen de kaart in een ander PCI slot te steken, misschien dat dat helpt