[TerraTV+] Software update

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 13:21

SiliconError

:(){ :|:& };:

Topicstarter
Hey,

Ik wilde ff melden aan iedereen met een TerraTV+ TV kaart dat de software, die al in geen jaar meer is geupdate, en dus hartstikke k*t is, vervangen kan worden door de zwaar geupdate versie van de Terratec Cinergy 400 TV WDM Software - Version 2.10.00.120 (in plaats van TerraTV WDM Software - Version 1.11)

Ik heb zelf tijden lang zitten klooien met BorgTV, DScaler en andere software. Het was altijd óf mooi beeld + brak geluid, brak beeld + geen geluid... ga zo maar door...

Nu zat ik dus te proberen of de drivers van de nieuwe Cinergy kaart misschien ook werkte op mijn TerraTV+... nou de drivers pakt ie niet, maar de software wel!
Je kunt in ieder geval véél beter zenderzoeken (gewoon MHz invullen en finetunen...).

Ook de rest lijkt me een aardige verbetering, hogere TV resoluties met veel strakker beeld enzo.
Net op het moment dat ik zat te denken om die !@#)&*(#@$ TerraTV eruit te slopen!

Afbeeldingslocatie: http://silicon.xs4all.nl/pics/other/terratv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerritjuh
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 17:00
Niemand die reageert, triest, hebben zeker geen TerraTec. Bedankt voor de info, ga het ook uitproberen. Overigens werkt bij mijn TerraTec DScaler 3.1.0 als een zonnetje, dus ik sanp niet dat het bij jou niet goed werkt, wat heb je daar voor problemen mee dan?

"If it ain't broke, don't fix it!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:36

delorean7

Let's take the Aston toni

he he doet het bij mij ook prima hoor. Ik zoek alleen nog een manier om geluid op te kunnen nemen zonder de tv output in te schakelen (zodat ik lekker full res real time divx 5 kan opnemen). Dit lukt me namelijk niet met tv output aan (en mp3 real time compression) omdat de tv output te veel procentjes opeet van mijn processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

delorean7 schreef op 27 oktober 2002 @ 21:39:
he he doet het bij mij ook prima hoor. Ik zoek alleen nog een manier om geluid op te kunnen nemen zonder de tv output in te schakelen (zodat ik lekker full res real time divx 5 kan opnemen). Dit lukt me namelijk niet met tv output aan (en mp3 real time compression) omdat de tv output te veel procentjes opeet van mijn processor.
Kun je niet amcap gebruiken en dan de overlay uitschakelen?