Toon posts:

toetsenbordproblemen in XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okay.. lang geleden dat ik hier ben geweest, maar ik heb opeens een heel raar probleem, tenminste, voor mij als gigantisch leek op het gebied van computers is het onbegrijplijk±

Mijn toetsenbord is opeens van tekens verandert, het vraagteken is = dat geworden, dubbele punt ziet er ± zo uit, etc.
Ik draai XP en ik heb geen idee hoe ik dit kan fixen en de mensen aan wie ik het gevraagd heb komen niet verder dan± ´ik denk dat je toetsenbord kapot is´
maar ik heb nog goede hoop...

Kan iemand me hierbij mee helpen==

excuses voor de vreemde tekentjes, maar ik ben er nog niet achter waar het vraagteken en de dubbele punt nu wel zitten..

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zoek eens bij de toetsenbod instellingen naar de layout, waarschijnlijk staat deze nu op Nederlands of een andere taal, deze moet terug worden gezet naar US (international).
Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 13:45:
heb verder geen idee m, sorry ;)

*hnkmnz heeft zich meteen ff geregistreerd, hehe
Leuk dat je je pas hebt geregistreerd, maar lees eerst ff de FAQs door voordat je je eerste reply post, dit soort reply's zijn namenlijk niet gewenst :o

Verwijderd

heb verder geen idee m, sorry ;)

*hnkmnz heeft zich meteen ff geregistreerd, hehe

Verwijderd

Topicstarter
Aikeleer schreef op 27 oktober 2002 @ 13:41:
Zoek eens bij de toetsenbod instellingen naar de layout, waarschijnlijk staat deze nu op Nederlands of een andere taal, deze moet terug worden gezet naar US (international).
Dat heb ik geprobeerd.. maar nu heb ik het probleem dat er bij XP helemaal niet zoiets als layout staat bij de toetsenbordinstellingen

edit± volgens mij heb ik de landinstellingen, kga ff rebooten

2e edit± omfg.. het werkt niet
iemand nog briljante ideeèn= |:(

3e edit±
niet zo irritant doen, dat kan je ook wel op de msn zeggen

Verwijderd

nieuw toetsenbord kopen :7

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:44
ik heb het prob ook gewoon dat op dat blauw balkje drukken ( met NL er in ) veranderen naar standaart engels ( verenigde staten )

en weg is het prob bij mij

• gangsterjoey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Rechtsonderin zit zo'n hokje, daar staat nu waarschijnlijk NL...dat moet dus EN ofzo worden....Kijk anders even in je Land, taal en tijdinstellingen oid...

|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
niet dus, het is een bugje en er is een patch(je ;) ) voor
weet alleen niet welke ff zoeken bij win update

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• gangsterjoey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
ernst schreef op 27 oktober 2002 @ 21:15:
niet dus, het is een bugje en er is een patch(je ;) ) voor
weet alleen niet welke ff zoeken bij win update
hoezo 'niet dus' :?

|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, al meerdere malen gezocht en geprobeerd voor dit probleem. Een bug kan een hoop verklaren, maar ik kan geen patch of melding voor het probleem vinden op support.microsoft.com!! Waar kun je 'm wel downloaden dan??

Verwijderd

Als je naar Configuratiescherm gaat en kiest voor Datum, tijd, taal en landinstellingen en vervolgens voor landinstellingen. Dan kun je bij Talen->Details kiezen voor de toetsenbordindeling. De indeling zoals je die nu hebt staan is Nederlands. Je moet nu kiezen voor Taal: Nederlands en toestenbord Verenigde Staten (Internationaal). Staat deze optie er niet bij, dan kun je deze aanmaken door op de knop toevoegen te drukken. Om verdere problemen in de toekomst te voorkomen zou ik alle andere indelingen weghalen die er nu staan, zodat de indeling vast blijft staan.

Verwijderd

Geprobeerd, instellingen staan nu precies zoals jij zei, maar nog steeds hetzelfde probleem!!

• JamesTiberius
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-03-2006

JamesTiberius

Feel the magic

Ben je niet per ongeluk van taal aan het wisselen met de sneltoets CTRL + SHIFT ??

Op het configuratiescherm:
'language settings'
'details'
'key settings'
'change key sequence'

Dan even uitzetten.

I laugh in the face of danger ... ... then I hide and wait until it goes away -

Pagina: 1