Toon posts:

k7s6a problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
iemand ervaringen met k7s6a icm soundblaster live51 of firewire kaart of bepaalde netwerkkaarten onder w2000?!

Mijn mobo wil met geen mogelijkheid dit (standaard) spul laten werken. w2000 detecteerd ze wel echter tijdens installatie/detectie van hardware wordt melding gemaakt van 'problem installing ...enz'

De kaarten zelf zijn ok want in oude p166 worden ze door w2000 probleemloos ontdekt en geinstalleerd.

Onboard audio in bios staat uit. live51 zit in slot3, firewire in 2. (hebben ook al in andere sloten gezeten)

ECS 'support' is goed voor verdere ver-tien-voudiging van frustratiefactor tav hun product...maw 'when hell freezes over' krijg je antwoord.

Ik overweeg dit mobo aan de eenden te voeren, echter wil laatste poging wagen...iemand zinnige suggestie?

Verwijderd

Probeer is een ander OS. Zoiets als win95/98. Btw misschien kun je beter je garantie vragen ipv het aan de eenden te voeren ;).

• gangsterjoey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Idd, een probeer eens W2k te installen ofzo...

Misschien een CMOS-Clear

edit: ik neem aan dat je nu XP hebt?

|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-08 16:44

Tux

Ik heb met mijn ECS mobo ook vergelijkbare problemen gehad. Heb toen Windows 2000 opnieuw geïnstalleerd en nu loopt alles goed.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Soms helpt het om het systeem gewoon kaal te instaleren en dan de kaarten één voor één te instaleren, heb je al andere sloten geprobeerd?

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Verwijderd

Topicstarter
mister Tux, ik dank u...

Had weinig vertrouwen in je oplossing daar al op 6e dag dat ik dit systeem had de eerste problemen begonnen. Het leek me dat met zo'n kaal OS er nog weinig vernaggeld kon zijn...dus niet....

Dus nu w2000 er fris op en geen enkel probleem met die spullen...alles gewoon gedetecteerd.

De eenden zullen 'm missen...

Groet.
Pagina: 1