P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
joah, hier ongeveer hetzelfde...de hele week is i-net al niet vooruit te blazen....zal wel weer 1 of andere niets-zeggende update zijn waardoor alles plat gaat...
by the weg.. --> hier = Zuid Limburg
by the weg.. --> hier = Zuid Limburg
what is your major malfunction???
Verwijderd
Yep, hier ook (heerlen).
Maar ik gebruik nu de DNS servers van xs4all geloof ik. (heb wat DNS servers gepakt uit gelijksoortige topics).
Wordt toch 's tijd voor een briefje naar @Home.
Ik kan me de brief nog herinneren met de prijsverhoging begin dit jaar.
Maar ik gebruik nu de DNS servers van xs4all geloof ik. (heb wat DNS servers gepakt uit gelijksoortige topics).
Wordt toch 's tijd voor een briefje naar @Home.
Ik kan me de brief nog herinneren met de prijsverhoging begin dit jaar.
iets in die geest was het, het is sindsdien alleen maar minder geworden naar mijn gevoelblah blah blah Kwaliteit te behouden blah blah prijs te verhogen ....
Gelukkig ik sta niet alleen (
). Ik woon btw in Tilburg. De dns servers zijn zowat het essentieelste onderdeel van de internettoegang en dat @home de mail een extra vind daar kan ik nog iets bij vinden, maar als ze dit excuus ook bij de dns gaan doen, dan heeft de consumentenbond een brief van me !
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Ik heb hier ook al tijden lang last van een brakke @home dns.
Misschien een ideetje om wat goeie dns servers hier te posten?
Misschien een ideetje om wat goeie dns servers hier te posten?
Verwijderd
Ik heb 14 dagen de trialversie van SimpleDns gebruikt, is een eigen DNS Server voor Windows (98,nt,xp etc.). Werkte perfect, helaas trial verlopen. Ik ga 'm echter wel aanschaffen.
Voorlopig gebruik ik de volgende DNS servers:
Ze zijn geloof ik van xs4all Cistron.
Voorlopig gebruik ik de volgende DNS servers:
code:
1
2
| 195.64.68.28 195.64.65.25 |
Ze zijn geloof ik van xs4all Cistron.
hier in Roosendaal heb ik er ook last van. Sinds ongeveer een week is @home baggertraag en de bekende dns-probelemen
ik gebruik die van XS4ALL en/of CISTRON omdat die van Chello ook nog wel eens een tijdje niet helemaal OK werken ... zie link eerder in topic voor de nummers, zijn erg snel.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Ik heb hier (met een lokale kabelprovider) ook last van dns problemen. Zal ook maar es wat servers uit dat topic gaan proberen.
De beste ideeën komen als je bezig bent.
laatste paar dagen is het hier vreselijk, vandaag alweer helemaal...
niks doet het, allemaal kei traag
niks doet het, allemaal kei traag
Hier ook Zuid-Limburg, Heerlen... zelfde problemen...
NoordBrabant ook... 
En er is gvd een tak op me bak gevallen
En er is gvd een tak op me bak gevallen
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Ik gebruik nu de DNS van xs4all, en die gaat lekker snel.
Wat een verademing, ik werd echt niet goed van die slome @home dns
Wat een verademing, ik werd echt niet goed van die slome @home dns
ach, even deze invullen bij de DNS instellingen, en alles werkt weer..
ns1.home.nl
ns2.home.nl
ns1.home.nl
ns2.home.nl
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
@sloom is echt pauperig. En als ik xs4all gebruik pakt hij bij mij ook een aantal sites niet
Hoe kan dat eigenlijk?
Doordat XS4all geen recursieve DNS queries doet voor niet-abonnees. Daardoor kun je hun DNS servers alleen gebruiken voor websites die recent door hun abonnees zijn bezocht. Planet/Hetnet/Wxs doen sinds kort hetzelfde.Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 23:24:
En als ik xs4all gebruik pakt hij bij mij ook een aantal sites nietHoe kan dat eigenlijk?
Deze werken wel:
http://www.troublesathome...?section=faq&page=dnslist
Coole pagina.rvm schreef op 28 oktober 2002 @ 23:34:
[...]
Doordat XS4all geen recursieve DNS queries doet voor niet-abonnees. Daardoor kun je hun DNS servers alleen gebruiken voor websites die recent door hun abonnees zijn bezocht. Planet/Hetnet/Wxs doen sinds kort hetzelfde.
Deze werken wel:
http://www.troublesathome...?section=faq&page=dnslist
Ik had wel op die site rondgeneusd, maar niet verder gekeken als de algemene @home adressen.
Die lijst gaat nog van pas komen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.