T600 en outlook?

Pagina: 1
Acties:

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:51
Ik sta op het punt tot aanschaf van deze telefoon (SonyEricsson T600) vooral omdat deze klein is en een zeer goede agenda heeft. Maar ik wil deze agenda synchroniseren met me outlook op mijn pc, nu heb ik al even op internet rondgezocht en Sony geemailed, volgens Sony is het niet mogelijk. Wat mij sterk lijkt.

Weet iemand of er simpele programma's bestaan, het liefst gratis hoeft niet persee, waarmee ik dus in outlook op een knop druk en dan me telefoon en pc weer gesynchroniseerd zijn?

>> Signature?

• imthecool1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-06 21:02

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

dan moet het met je telefoon zijn meegeleverd. Motorola en Nokia (vanaf de zakelijkere modellen) hebben hiervoor een cd-tje meegeleverd met software. maar voor de t600 is dit helaas niet mogelijk, of er moet een proggie voor zijn

De oplossing is niet altijd de oplossing

• Martinus
  • Laatst online: 05-08 23:46
Dat werkt niet. Moet je echt een 68i kopen

no comment

• ChiLLeR
Jammer want die T68i vind ik weer net wat te duur, 350euro met abonnement :|

>> Signature?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hoe wil je dat ding dan aan je PC hangen? Ennuh er zit geen synchronisatie-functie in de telefoon, dus ik zie niet hoe je dat dan zou willen doen..

• ChiLLeR
IK heb net het bedrijf van Extended Systems, die XTNDConnect maken, gemailed en gevraagd of de T600 ondersteund gaat worden door hun software. Want deze software doet dus precies wat ik wil.

>> Signature?

• ChiLLeR
Bigs schreef op 27 oktober 2002 @ 16:22:
Hoe wil je dat ding dan aan je PC hangen? Ennuh er zit geen synchronisatie-functie in de telefoon, dus ik zie niet hoe je dat dan zou willen doen..
Datakabel? Knopje drukken in outlook voor synchronize is al voldoende.

>> Signature?

Pagina: 1