DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
wat meerUsers die bijvoorbeeld meer dan 300 (of minder...of meer, that's up 2 you)
Ons bent zunig
Human Bobby
Dan krijg je mensen die continu die vlag aanzetten omdat zij vinden dat "jij bent niet zo heel erg aardig" wel een enorme flame is. Is er een mod langsgeweest, rapporteren ze hem weer. Wat is er mis met goeie ouwe SM?
Maargoed, het blijkt dus dat het niet echt prioriteit heeft.
Als ik iets beters weet post ik het
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

nu post je gewoon een topicje in SM en klaar
(of je gebruikt ICQ, of via IRC
Alfredt, jij bent ziek. Ga naar bed
[ Voor 0% gewijzigd door Erkens op 27-10-2002 13:38 . Reden: msg voor Alfredt added :P ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
onzin verwijderd
Damn, i need Koffie

[ Voor 0% gewijzigd door aReaRe op 27-10-2002 13:43 . Reden: typo, onzin ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Mods krijgen bij de topic listing een extra icon te zien bij een thread zodat snel te zien is bij welke thread er iets fout gaat/niet door de beugel kan.

Mods krijgen dus geen mega overzicht aan input in hun mail of ergens anders. Een topic wat 1 of meer keer gereport is, blijft gewoon 1 icon houden.
VetJasper schreef op 27 oktober 2002 @ 13:43:
React 1.7 kent topic reports. Iedereen kan eenvoudig een topic reporten.
[afbeelding]
Mods krijgen bij de topic listing een extra icon te zien bij een thread zodat snel te zien is bij welke thread er iets fout gaat/niet door de beugel kan.
[afbeelding]
Mods krijgen dus geen mega overzicht aan input in hun mail of ergens anders. Een topic wat 1 of meer keer gereport is, blijft gewoon 1 icon houden.
Jasper schreef op 27 oktober 2002 @ 13:43:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://flickr.com/photos/itommy/
Hoef je niet naar sem enz.
lijkt mij niet handig, zo weet een mod niet direct wat er met het topic is[Airwolf] schreef op 27 oktober 2002 @ 14:52:
Hmm, dit ziet er zeker handig uit.
Hoef je niet naar sem enz.
en kunnen users ook voor de grap die topic's markeren

Ik reply altijd in een topic als het een search iets is, dus dan is het alleen een kwestie dat een mod het betreffende topic moet lezen. Dat moet zoiezo toch als een topic in sem gemeld wordt.Erkens schreef op 27 oktober 2002 @ 14:55:
[...]
lijkt mij niet handig, zo weet een mod niet direct wat er met het topic is
Daarbij, als users dat voor de grap gaan doen mag daar wmb een ow op staan. Zo moeilijk is het niet om van dat knopje af te blijven.
Ik geloof niet dat goed gaat, er zullen altijd usertjes zijn die het leuk vinden op zo'n linkje te klikken waardoor de modjes weer hetr hele topic door moeten lezen. Ik weet niet of eht al gebeurd maar misschien is het handig dat je na de klik aangeeft wat er aan de hand is. De modjes kunnen met een simpele klik op het icoontje al deze redenen zien en weet meteen wat hij kan doen ipv het hele topic te lezen.Jasper schreef op 27 oktober 2002 @ 13:43:
(als dit al zo gebeurd heeft Eskimootje nix gezegd)
ik reply enkel als ik iets toe te voegen heb, want UTFS heeft niemand wat aan[Airwolf] schreef op 27 oktober 2002 @ 15:19:
[...]
Ik reply altijd in een topic als het een search iets is, dus dan is het alleen een kwestie dat een mod het betreffende topic moet lezen. Dat moet zoiezo toch als een topic in sem gemeld wordt.
tuurlijk, maar dan moet het voor een mod ook te zien zijn wie allemaal op die button gedrukt heeft, zal vast wel mogelijk zijn, maar is weer een heel uitgezoek en kost een mod dus meer tijdDaarbij, als users dat voor de grap gaan doen mag daar wmb een ow op staan. Zo moeilijk is het niet om van dat knopje af te blijven.

edit:
spuit11Eskimootje schreef op 27 oktober 2002 @ 15:25:
[...]
Ik geloof niet dat goed gaat, er zullen altijd usertjes zijn die het leuk vinden op zo'n linkje te klikken waardoor de modjes weer hetr hele topic door moeten lezen. Ik weet niet of eht al gebeurd maar misschien is het handig dat je na de klik aangeeft wat er aan de hand is. De modjes kunnen met een simpele klik op het icoontje al deze redenen zien en weet meteen wat hij kan doen ipv het hele topic te lezen.
(als dit al zo gebeurd heeft Eskimootje nix gezegd)
Neem anders de moeite het hele verhaal door te lezen voordat je blaat.
* Erkens blaat niet, en denkt dat jij niet alles gelezen hebtEskimootje schreef op 27 oktober 2002 @ 15:30:
[...]
Neem anders de moeite het hele verhaal door te lezen voordat je blaat.
en interpreteer die
alleen zoals jij het zegt kan het netzogoed een linkje naar SM zijn
Bijna maar niet helemaal dit is veel direkter. Een koppeling tussen een SM topic en een ander topic is niet altijd duidelijk dit daarentegen wel.Erkens schreef op 27 oktober 2002 @ 15:32:
[...]
* Erkens blaat niet, en denkt dat jij niet alles gelezen hebt
en interpreteer dieeens
![]()
alleen zoals jij het zegt kan het netzogoed een linkje naar SM zijn
ik vind dat deze functie weinig toevoegdEskimootje schreef op 27 oktober 2002 @ 15:34:
[...]
Bijna maar niet helemaal dit is veel direkter. Een koppeling tussen een SM topic en een ander topic is niet altijd duidelijk dit daarentegen wel.

zal alleen maar meer werk voor de modjes worden

marja, wie zegt dat dit geimplementeerd wordt?
we zullen zien
Kun je misschien op een of andere manier ook je meningen onderbouwen?Erkens schreef op 27 oktober 2002 @ 15:43:
[...]
ik vind dat deze functie weinig toevoegd
zal alleen maar meer werk voor de modjes worden
marja, wie zegt dat dit geimplementeerd wordt?
we zullen zien
ja hoor:Eskimootje schreef op 27 oktober 2002 @ 15:44:
[...]
Kun je misschien op een of andere manier ook je meningen onderbouwen?
Erkens schreef op 27 oktober 2002 @ 13:11:
dit lijkt mij eigenlijk helemaal NIET handig, want als er nu bijvoorbeeld weer ergens een search topic geopent wordt, en als iedereen dat topic meld bij die mod, wordt die mod er volgens mij helemaal gestoord van(voor zover ze dat nog niet zijn
)
nu post je gewoon een topicje in SM en klaar
(of je gebruikt ICQ, of via IRC)
offtopic:
Erkens schreef op 27 oktober 2002 @ 14:55:
[...]
lijkt mij niet handig, zo weet een mod niet direct wat er met het topic is
Erkens schreef op 27 oktober 2002 @ 15:26:
[...]
ik reply enkel als ik iets toe te voegen heb, want UTFS heeft niemand wat aan
[...]
tuurlijk, maar dan moet het voor een mod ook te zien zijn wie allemaal op die button gedrukt heeft, zal vast wel mogelijk zijn, maar is weer een heel uitgezoek en kost een mod dus meer tijd
edit:
[...]
spuit11
Hij onderbouwt het toch?Eskimootje schreef op 27 oktober 2002 @ 15:44:
[...]
Kun je misschien op een of andere manier ook je meningen onderbouwen?
hij zegt dat het extra werk oplevert....
en dara ben ik het mee eens, onwerkbaar noem ik het zelfs. SeM werkt beter omdat er dan gelijk duidelijk gemaakt wordt waarom een topic of post niet goed is.
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
wil ik ook wel weten, en wat als 10 users het topic zo melden? zie je dan ook al die 10 users enzo?D2k schreef op 27 oktober 2002 @ 15:47:
kunnen de mods zien _wie_ er gereport hebben? of is het puur een flag?
Lees jij ff fijn mijn posts door, dat heb je gezien jouw reaktie echt niet gedaan.Alfredt schreef op 27 oktober 2002 @ 15:46:
[...]
Hij onderbouwt het toch?
hij zegt dat het extra werk oplevert....
en dara ben ik het mee eens, onwerkbaar noem ik het zelfs. SeM werkt beter omdat er dan gelijk duidelijk gemaakt wordt waarom een topic of post niet goed is.
En waarom zou het meer werk opleveren? Er gebeurd precies hetzelfde terwijl de koppeling tussen SeM en het topic veel duidelijker is voor de modjes. Maar misschien wil je het wel niet snappen ofzo

Utfs is wat anders dan goed reply'en.Erkens schreef op 27 oktober 2002 @ 15:26:
[...]
ik reply enkel als ik iets toe te voegen heb, want UTFS heeft niemand wat aan
Als je de topicstarter op een duidelijke manier naar de search verwijst en er linkjes bijgeeft dan is het al heel anders. Mocht dit al gedaan zijn, dan hoeft het niet dubbelop natuurlijk.
uiteraard, maar utfs is sowiso not-done[Airwolf] schreef op 27 oktober 2002 @ 15:50:
[...]
Utfs is wat anders dan goed reply'en.
Als je de topicstarter op een duidelijke manier naar de search verwijst en er linkjes bijgeeft dan is het al heel anders. Mocht dit al gedaan zijn, dan hoeft het niet dubbelop natuurlijk.
maar een user liev zeggen dat hij maar eens moet gaan searchen want dat onderwerp is al 1001x geweeest enzo, zonder iets toetevoegen vind ik hetzlefde als UTFS zeggen
Eskimootje schreef op 27 oktober 2002 @ 15:34:
[...]
Bijna maar niet helemaal dit is veel direkter. Een koppeling tussen een SM topic en een ander topic is niet altijd duidelijk dit daarentegen wel.
jij snapt jezelf nietEskimootje schreef op 27 oktober 2002 @ 15:49:
[...]
Lees jij ff fijn mijn posts door, dat heb je gezien jouw reaktie echt niet gedaan.
En waarom zou het meer werk opleveren? Er gebeurd precies hetzelfde terwijl de koppeling tussen SeM en het topic veel duidelijker is voor de modjes. Maar misschien wil je het wel niet snappen ofzo

* Eskimootje is het vandaag niet echt eens met Erkens.Erkens schreef op 27 oktober 2002 @ 15:52:
[...]
uiteraard, maar utfs is sowiso not-done
maar een user liev zeggen dat hij maar eens moet gaan searchen want dat onderwerp is al 1001x geweeest enzo, zonder iets toetevoegen vind ik hetzlefde als UTFS zeggen
Als je elke keer toch ook het antwoord post dan blijven de users search-vragen posten. Als je alleen verwijst naar de search heeft hij eruit eindelijk nix aan gehad, waardoor hij toch moet zoeken. En de volgende keer denkt van laat ik eerst maar zoeken want een topic openen heeft toch geen zin.
kijk, je kan beter een antwoord geven dan zoiets:Eskimootje schreef op 27 oktober 2002 @ 15:55:
[...]
* Eskimootje is het vandaag niet echt eens met Erkens.
Als je elke keer toch ook het antwoord post dan blijven de users search-vragen posten. Als je alleen verwijst naar de search heeft hij eruit eindelijk nix aan gehad, waardoor hij toch moet zoeken. En de volgende keer denkt van laat ik eerst maar zoeken want een topic openen heeft toch geen zin.
Eskimootje in "Madrake naast Winxp"

verder reageer ik hier niet meer op jou
[ Voor 0% gewijzigd door Erkens op 27-10-2002 16:07 . Reden: reply gequote ]
nee het is dan policy om niet te rewageren.... en zeker niet op deze manier:Eskimootje schreef op 27 oktober 2002 @ 15:55:
[...]
hmm Erkens had hem ook al
Dan ben ik het ook niet met jou eens.Eskimootje schreef op 27 oktober 2002 @ 15:55:
[...]
Want als ik een reply geef, ff als voorbeeld hier:
[rml][ nokia 6310i] Ringtone verwijderen[/rml]
Dan zeg ik dat hij een klein beetje naar onderen staat en geef ik er wel een linkje bij.
Het is op dat moment duidelijk dat het dus wel degelijk te vinden is en dan kan je ook geen reactie krijgen van: "Ja
Ik heb het ook al gepost in SeM, de rede daarvoor is dat het een beetje veel een helpdesker is, anders post ik echt wel iets normaals hoor.Erkens schreef op 27 oktober 2002 @ 15:57:
[...]
kijk, je kan beter een antwoord geven dan zoiets:
offtopic:
verder reageer ik hier niet meer op jou
je SeM is prima, je reactie in het topic is bijna zelf ook een SeM waardEskimootje schreef op 27 oktober 2002 @ 16:00:
[...]
Ik heb het ook al gepost in SeM, de rede daarvoor is dat het een beetje veel een helpdesker is, anders post ik echt wel iets normaals hoor.
Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics
Dat is iets anders. De vraag mag in een ander topic dat is iets anders als een vraag als: kan ik Mandrake en Windows XP allebei op een computer installeren. Dit is gewoon gemakzucht en hoeft neit te worden "beloond" met een linkje.[Airwolf] schreef op 27 oktober 2002 @ 15:58:
[...]
Dan ben ik het ook niet met jou eens.
Want als ik een reply geef, ff als voorbeeld hier:
[rml][ nokia 6310i] Ringtone verwijderen[/rml]
Dan zeg ik dat hij een klein beetje naar onderen staat en geef ik er wel een linkje bij.
Het is op dat moment duidelijk dat het dus wel degelijk te vinden is en dan kan je ook geen reactie krijgen van: "Jawaar dan
![]()
:?"
Eigenlijk helemaalAlfredt schreef op 27 oktober 2002 @ 16:01:
[...]
je SeM is prima, je reactie in het topic is bijna zelf ook een SeM waard
Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics

Dat ben ik niet met je eens.Eskimootje schreef op 27 oktober 2002 @ 16:03:
[...]
Dat is iets anders. De vraag mag in een ander topic dat is iets anders als een vraag als: kan ik Mandrake en Windows XP allebei op een computer installeren. Dit is gewoon gemakzucht en hoeft neit te worden "beloond" met een linkje.
Mijn eerste topic op got was het volgende:
in NOS:
En toen werd ik heel netjes geholpen, natuurlijk is het nu wel heel anders omdat got veel gegroeid is. Maar als je een "n00b" niet laat zien hoe het wel moet dan zal diegene het nooit leren. Als je alleen maar negatieve dingen gaat doen, dan haal je jezelf in niveau naar beneden imo.Topictitel: Isdn onder redhat
body:
Hoe doe ik dat ? PUNT.
Verder heb je met SM ook een hele duidelijke drempel, waardoor er geen overvloed aan meldingen zullen komen, en het belangrijkste en de meest dringende dingen gemeld kunnen worden. Minder erge topics (zoals searchvraagjes enzo) kan de mod op zn gemakje zelf ontdekken, die topics hebben niet een grote prioriteit, tenzij ze ook flamegevoelig worden enzo (maar dat wordt dan wel weer in SM gemeld
En daar ben ik met de volgende feature een beetje bang voor dat het veels te veel gaat doorslaan. Het feit dat iedereen, anoniem een topic kan melden in zo'n groot forum als GoT maakt me eerlijk gezegd een beetje bang. Ik voorzie een stortvloed aan meldingen, zodat op vrijwel elke (nouja is speculatie natuurlijk) topic wel een of andere flag zal staan, en dan meot de mod al die topics een voor een afgaan en kijken of het terecht is dan wel niet. Ik ben bang dat er veel mierenneukerige dingen gaan komen, en ontzettend veel loze meldingen die ofwel het melden niet echt waard zijn ofwel complete crap. Laat staan dat zo'n knopje met zo'n lage drempel tuurlijk uitnodigt voor ofwel persoonlijke vetes uitvechten (elkaar naaien), dan wel voor de gein daar op gaan klikken (HK, anyone?).
Het is handig dat GoT een goede zelfregulerende community is, waarin de mods het meeste wel tegenkomen, en gelukkig bijval krijgen van SM, ofwel ICQ/IRC van users die ook veel opmerken.
Maar daar moet het wel bij blijven denk ik. We moeten zeker niet doorslaan dat het een fluitje van een cent is om elk topic of elke reactie te kunnen aanmelden. Daar zijn de users niet voor denk ik, om dat op DIE manier kenbaar te maken, en om de bovenstaande vermeldde risico's.
Modjes zijn er niet voor niets, die komen heus wel in hun eigen forum en lezen daar veel topics, modereren veel, en krijgen bij spoedeisende dingen, of dingen die voorbij hun aandacht gaan wel via SM steun.
Kortom, ik heb grote vraagtekens bij de nieuwe feature.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Tja maar ondertussen wordt er zo geklaagd dat het niveau van GoT zo laag is. Het wordt gewoon erg dubbel op deze manier. Niet elk topic hoeft op hoog niveau te zijn maar er zijn nu te veel op laag niveau. Daarbij is het je 1e topic dat is heel iets anders als iemand die al 14 topics geopend heeft waarvan er al 7~10 zijn bekroond met een slotje, geduld is een schone zaak maar het duurt erg lang bij sommige mensen.
* Eskimootje post vaak genoeg in SeM en daaruit zijn al heel wat mailtjes voortgevloeid. Maar goed jullie hebben 1 voorbeeld ga daar maar op doorAlfredt schreef op 27 oktober 2002 @ 16:16:
Ja maar het niveau daalt veel harder door die loze replies dan door een misschien n00btopicje. Gewoon in SeM zetten dan doet een mod hem wel dicht als hij het er mee eens is. En slechte users kunnen ook worden aangegeven dan krijgen ze gewoon mail en bij voortdurend slecht gedrag een (ip)ban.

maar misschien kunnen we dan nu weer even ontopic gaan
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Laat ik zo zeggen ik ken je verder niet maar ik vindt jouw topic history en post history een beetje verdacht. Kan aan mij liggen maar ik vind dat een nieuwe user geen 11 topics gemiddeld per dag maakt. Maar dat is mijn mening, los daarvan weet ik uit ervaring dat dit niet echt zal werken, waarom? Nou heel simpel als men dient uit te komen voor een slechte post dan zal men er zeker van moeten zijn net niet zomaar loze SeM topic dient te posten. Met name Lunatic en Erkens bevestigen dit. Just my 2 cents. Oja IRL werkt dit ook niet zo makelijk, gewoon staan voor wat je post dus ook SeM posts
buit is binnen sukkel
ripexx schreef op 28 oktober 2002 @ 00:04:
Eskimootkje
Laat ik zo zeggen ik ken je verder niet maar ik vindt jouw topic history en post history een beetje verdacht. Kan aan mij liggen maar ik vind dat een nieuwe user geen 11 topics gemiddeld per dag maakt. Maar dat is mijn mening, los daarvan weet ik uit ervaring dat dit niet echt zal werken, waarom? Nou heel simpel als men dient uit te komen voor een slechte post dan zal men er zeker van moeten zijn net niet zomaar loze SeM topic dient te posten. Met name Lunatic en Erkens bevestigen dit. Just my 2 cents. Oja IRL werkt dit ook niet zo makelijk, gewoon staan voor wat je post dus ook SeM posts
btw als deze functie er toch komt, is die dan ook beschikbaar voor ALLE users?