ik heb een hercules fortissimo III 7.1 daaraan hangen 4 versterkers 1x nad 1x sony en 2 x hh daaraan hangen 2 x tannoy mx2 2x auratone c5 supercube 2 x pioneer 1 x center 1x 2x12" sub hebben jullie nog tips om mijn systeem uit te breiden en of verbeteren
tjemig...waarom zoveel versterkers?
Voor elk kanaal 1 versterker ofzo? een 4.0 systeem?
Lijkt me beetje vaag want elke versterker heeft een ander geluid.
En qua tips voor uitbreidingen, wat wil je? Wil je dvd's gaan spelen? Muziek?
Overigens, ik heb de fortissimo III in me mp3 bakje hangen met een optical kabel naar me reciever. Erg goed geluid
Voor elk kanaal 1 versterker ofzo? een 4.0 systeem?
Lijkt me beetje vaag want elke versterker heeft een ander geluid.
En qua tips voor uitbreidingen, wat wil je? Wil je dvd's gaan spelen? Muziek?
Overigens, ik heb de fortissimo III in me mp3 bakje hangen met een optical kabel naar me reciever. Erg goed geluid
7.1 is dus 8 kanalen dus 4 versterkers
hercules is op dit moment veel beter dan creative ook in support en drivers terratec gebruikt niet voor nix hercules drivers
hercules is op dit moment veel beter dan creative ook in support en drivers terratec gebruikt niet voor nix hercules drivers
Ik heb de Hercules Fortissimo III een paar weken gelden gekocht. Ik vind het een zeer goeie kaart voor die prijs ( € 67,- ) en desondanks ik een 4.1 Labtec 530 Arena eraan heb hangen vind ik het niet echt zonde van de kaart. Optische uitgang kan je alleen niet uitzetten zoals met terratecs dus doppie erop houden en niet kwijtraken.
dikzak
Verwijderd
Bedoel je dat Terratec de drivers van Hercules gebruiken ?Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 17:36:
Geeft dat niet compleet anders geluid voor elke versterker? Lijkt me 1 versterker (6.1 versterker) beter.Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 17:36:
7.1 is dus 8 kanalen dus 4 versterkers
met die 4 versterkers heb je genoeg vermogen en het instellen gaat makkelijk als je je front rear sub center en center rear maar goed gescheiden houd en terratec draait met de drivers van hercules heeft een vriend van mij verteld die pas mijn driver cd ff geleend heeft voor zun terratec
heee lullo!!
Een echte golver is nooit uitgeput
Pagina: 1