Echelon is wel leuk, ik heb m gisteren toevallig uitgespeeld (ook de versie van pczone).
Alleen jammer dat de makers het een open einde hebben gegeven. Het suggereert heel erg dat er een vervolg komt maar die heb ik nog niet gezien. Opzich wel jammer.
Kwa gameplay is het wel redelijk, het geeft veel variteit, je kunt missies op meerdere manieren uitspelen.
ik heb een missie zelfs op 8 verschillende manieren uitgespeeld! Dit d.m.v anders vliegtuigen andere tactieken enzo.
Het ziet er grafisch ook goed uit (maar dat wist je al

).
De besturing valt reuze mee, een joystick is idd een pre. Die moet je trouwens wel eerst activeren in de controls opties.
Maar als je eerst in de controls opties kijkt voor de meest voor de hand liggende commando's dan heb je het zo onder de knie.
Je moet ook een beetje van het soort spel houden. In het begin is het een beetje doorbijten maar daarna wordt het een stuk beter.
In het begin is het spel vrij makkelijk vooral op arcade modus. Maar naderhand wordt het moeilijk tot vrijwel onmogelijk.
Ik heb m op realisic uitgespeeld en ik kwam missies tegen waar ik echt niet doorheen kwam zonder god-mode aan te zetten (in de game opties te vinden). En dan heb ik m nog niet eens op simulation uitgespeeld. Dit zegt al heel wat over de tegenstanders AI.
De missies die er worden aangeboden zijn ook zeer verschillend. De ene keer is het een ALL MASS head on attack met guns blazing. En de andere keer ben je maar heel alleen en moet je stealth technieken gebruiken om te kunnen winnen.
je kunt ook promoties krijgen. Naderhand dat je hoger in de ranglijsten zit kun je in het commando zijn van

je "wing" maar ook je keuze voor vliegtuigen wordt dan groter.
Oja de tutorails zuigen, en dan bedoel ik van hoe saai ze zijn. (MEAGASAAI) maar helaas wel makkenlijk om eens te doen. Maakt je namelijk een beetje wegwijs in het spel.
Over het algemeen vond ik het wel een goed spel en leuk om te spelen. Alleen jammer dat die vervolg er niet is. Ben nu wel nieuwsgierig.
[
Voor 0% gewijzigd door
D-Raven op 28-10-2002 10:58
. Reden: typo's ]