Echelon

Pagina: 1
Acties:

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Wie kent deze game. Ik heb em gratis bij de PCzone gekregen. Ik snap er neit zoveel van. Het is een futuristische flightsim. Weet iemand hier meer van, is het een leuke game?

http://www.game-revolution.com/previews/featured/echelon.htm --> preview

Verwijderd

site?
pics?

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Heeft niemand ervaring met deze game?

Verwijderd

ik heb em ooit eens bij twilight gekregen d8 ik, nog niet gespeeld van de PCZB want ik heb een beetje een tekort aan HD-ruimte. Ik vond het spel niet echt lekker sturen, maar ik ehb het dan ook niet lang gespeeld.

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Ik heb er een tijd naar gezocht omdat ik wel weer eens zin had in een arcade flightsim, maar het spel viel best wel tegen. Ik kwam nooit verder dan de eerste missie, omdat de spel erg slecht werd uitgelegd wat de bedoeling was

Besturing vond ik overigens wel prima, maar met de joystick spelen is wel een aanrader

Het is wel een vermakelijk spel tussendoor (gewoon niet de missies spelen), maar Aquanox is beter en lijkt er best veel op (behalve dat het een boven water is en het andere er onder)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-01 19:42
Ik had 'm al eerder gekocht en nu ook nog bij de PCZone, dus ik heb 'm 2 keer origineel :D
Alleen ik snap echt niks van de besturing :/

The devil is in the details.

Verwijderd

ik had hem een keer gekocht, ooit is gespeeld. Was wel leuk eerst, daarna toch niet meer en ben ik overgegaan op een volgend spel

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:15

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb m.
T is best wel leuk spel, alleen ff wennen met de besturing. Ik heb t niet echt vaak gespeeld; 1 of 2 keer... :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-01 09:40

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik heb het spel ook, zat bij de nieuwste PC Zone. Alleen hij knalt hier continu terug naar Windhoos als ik een missie start :(

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
joystick is wel een pre, zonder zo'n ding kun je vergelijken met ut2003 met alleen toetsenbord.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10-2025
Echelon is wel leuk, ik heb m gisteren toevallig uitgespeeld (ook de versie van pczone).
Alleen jammer dat de makers het een open einde hebben gegeven. Het suggereert heel erg dat er een vervolg komt maar die heb ik nog niet gezien. Opzich wel jammer.

Kwa gameplay is het wel redelijk, het geeft veel variteit, je kunt missies op meerdere manieren uitspelen.
ik heb een missie zelfs op 8 verschillende manieren uitgespeeld! Dit d.m.v anders vliegtuigen andere tactieken enzo.
Het ziet er grafisch ook goed uit (maar dat wist je al :) ).

De besturing valt reuze mee, een joystick is idd een pre. Die moet je trouwens wel eerst activeren in de controls opties.
Maar als je eerst in de controls opties kijkt voor de meest voor de hand liggende commando's dan heb je het zo onder de knie.

Je moet ook een beetje van het soort spel houden. In het begin is het een beetje doorbijten maar daarna wordt het een stuk beter.

In het begin is het spel vrij makkelijk vooral op arcade modus. Maar naderhand wordt het moeilijk tot vrijwel onmogelijk.
Ik heb m op realisic uitgespeeld en ik kwam missies tegen waar ik echt niet doorheen kwam zonder god-mode aan te zetten (in de game opties te vinden). En dan heb ik m nog niet eens op simulation uitgespeeld. Dit zegt al heel wat over de tegenstanders AI.
De missies die er worden aangeboden zijn ook zeer verschillend. De ene keer is het een ALL MASS head on attack met guns blazing. En de andere keer ben je maar heel alleen en moet je stealth technieken gebruiken om te kunnen winnen.

je kunt ook promoties krijgen. Naderhand dat je hoger in de ranglijsten zit kun je in het commando zijn van }) je "wing" maar ook je keuze voor vliegtuigen wordt dan groter.

Oja de tutorails zuigen, en dan bedoel ik van hoe saai ze zijn. (MEAGASAAI) maar helaas wel makkenlijk om eens te doen. Maakt je namelijk een beetje wegwijs in het spel.

Over het algemeen vond ik het wel een goed spel en leuk om te spelen. Alleen jammer dat die vervolg er niet is. Ben nu wel nieuwsgierig. :D

[ Voor 0% gewijzigd door D-Raven op 28-10-2002 10:58 . Reden: typo's ]

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 22-12-2025
ik vind het een gigantisch baggerspel (had em ook van de PCzone) heb de cd maar aan een collega van me opgedrongen

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Lol een leuke game man! Ik kan alles en iedereen neer knallen maar ik om niet voorbij de 1e level! Looool... de missies zijn bijna godsonmogelijk te doen door die random events van Echelon.
Dit is een zware vernedering maar de game is te goed om de uninstallen :), de bewegingen van de vliegtuigen zijn heel stoer gedaan, je kan achterwaards en tegelijk zijlings beweggen en dan ook gewoon knallen....nog niet eerder gezien.
En het is heel leuk om kat en muis te spelen in de canyons met een hele riks vijanden...ziehier wat PICZ btw:

Afbeeldingslocatie: http://echelon.bethsoft.com/images/pics/pic_big_063.jpg
Afbeeldingslocatie: http://echelon.bethsoft.com/images/pics/pic_big_064.jpg
Afbeeldingslocatie: http://echelon.bethsoft.com/images/pics/pic_big_057.jpg
Afbeeldingslocatie: http://echelon.bethsoft.com/images/pics/pic_big_044.jpg

Ik vind het een zwaar ondergewaardeerde game, je moet er alleen even aan wennen.

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025
ik vindt het een van me betere spellen (en ik heb er heel wat) alleen de besturing is wennen:

je moet ontiegelijk veel knopies onthouden en het is ook verdomd moeilijk...

301SQN

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:15

Sport_Life

Solvitur ambulando

Het is trouwens best wel een oud spel; ik had m van n Twilight van een jaar geleden ofzo...

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

geef mij maar IL-2 of F4. alhoewel het idee leuk is, en de GFx ook wel, zijn de planes toch een ver weg van mijn bed show. iets te als simmer. dan speel ik leiver een space sim zoals I-war en X

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Er is nog een game die Echelon heet. Dat is een rts.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Pagina: 1