Mobiel bellen, stap voor stap

Pagina: 1
Acties:

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
Ik moet voor school onderzoek doen naar mobiel bellen, en dan voornamelijk de netwerken. Nou is een van de opdrachten het stap voor stap uitleggen van wat er gebeurd als je mobiel belt.
Ik heb hier al flink naar gezocht op o.a. google, maar zonder resultaat.

Zijn er mensen hier die me hierbij kunnen helpen of evt. nuttige links hebben naar websites hierover?
alvast bedankt.

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
http://www.howstuffworks.com/cell-phone.htm , heb je misschien wat aan, stuur anders is een mail naar KPN/Vodafone of een andere provider. Btw, eigenlijk mag het niet, huiswerk :)

• DoD Cerberus
kweet dat t huiswerk is, maar ik neem aan dat dit zeker ook voor anderen interessant is :D

Ik heb alle nl providers aangeschreven, maar slechts 1tje heeft gereageerd

die link is zeker goed, daar kan ik wat mee, thx

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb voor school ook wel eens iets dergelijks gemaakt, maar dan over GPRS. Aangezien GPRS slechts een uitbreiding is op GSM heb je er volgens mij wel iets aan.

Klik hier voor het verslag (in Word-format).

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• DoD Cerberus
gprs was een van de onderwerpen die nog aan bod moest komen, hier kan ik zeker weten wat mee...
heel erg bedankt

Pagina: 1