Toon posts:

Fans in Aopen H600a

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
K, ik snap t volgende ff niet: (heb de search gebruikt, kon de nix mee vinden)

Op de sute van aopen staat bij de h600a het volgende:
Ventilation: 8cm Optional DC fan x 5 (1 installed, 4 option)

Maar als ik oed kijk zie ik maar plek voor 4 en dus geen 5... (2 intake en 2 outtake(1 installed))

Kan iemand mij zeggen waar dan die 5e komt :?

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 08:28
je kijkt niet goed. 2 achter, 2 zijkant en 1 voor. ik kan het weten, ik heb er 1 ;)

Verwijderd

Topicstarter
2 aan de zijkant... ?
Niet echt lekker uitgelegd dan...
Wil die kast binnen kort kopen, tis dus wel een fijn kassie?

• Frankie02
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Yep, 5 plaatsen is standaard...... meer kan ook natuurlijk maar dat wordt dan dremelen vrees ik :)

• sharkzor
is fijn kassie ja, maar ik zou ook eens naar een chieftec kijken.

• GertjanO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:26
Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 10:39:
2 aan de zijkant... ?
Niet echt lekker uitgelegd dan...
Wil die kast binnen kort kopen, tis dus wel een fijn kassie?
Met de zijkant wordt bedoeld tegen de backplane aan, waar ook de moederbord tegenaan zit. MAW: aan de zijkant van de 3.5" sloten voor koeling van de HD's

Vindt het zelf een goed kastje, echter waar je rekeing mee moet houden is dat als je een Zalman 6000 heb, de kast behoorlijk gaat resoneren, in dat geval is een chieftech beter.

Waar je ook rekening mee moet houden is een lawaaige PSU! die er overigens ook niet van houdt om veel apperaten van stroom te voorzien. (ik spreek trouwens uit ervaring)

• sharkzor
GertjanO schreef op 27 oktober 2002 @ 14:08:
[...]

Waar je ook rekening mee moet houden is een lawaaige PSU! die er overigens ook niet van houdt om veel apperaten van stroom te voorzien. (ik spreek trouwens uit ervaring)
3hd's, dvd, writer, zip100. geen problemen :)

Verwijderd

de voedngen in aopen kasten geven heel erg veel geuid.!!!!!!!! voor mij zelfs reden genoeg om een nieuwe kast te kopen. Ik heb nu een ANTEC (1080amg) kast en deze bevalt erg goed. stil stevig en ruim. Het is echter geen full tower.Chieftec kasten komnen uit dezelfde fabriek.

Ik moet iig nooit meer een aopen kast. :Z

Verwijderd

Heb zelf de H600M, mooi kassie hoor.

Alleen is het een beetje lastig om de ruimte voorin te gebruiken voor een fan:
De HDD en Power led zitten daar namelijk ook. Iemand hier een oplossing voor? Moet ik afstandbussies gebruiken ofzo? (maar dan hangt ie niet mooi strak ertegenaan...)

Verwijderd

Topicstarter
oke, denk dat ik em zowieso wel koop dan... Weinig chietec/antec dealers hierow, (groningen) en zijn ook wel wat duurder.. Mocht die voeding echt zoveel herrie maken, kan ik dr altij een andere voeding in gooien.... btw geen zalman maar vulcano 7 als cpu cooler dus dat zal wel goed gaan dan...

edit:

Wat raden jullie mij trouwens aan: de overige 4 plekken voor fans ook volgooien of gewoon 2 outake en 2 intake?
Pagina: 1