Toon posts:

[Neverwinter Nights] Word het nog gespeeld?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor de release waren er nog veel NWN topics maar nu hoor ik er niets meer over :(
Word het nog door de tweakers gespeeld, en waar?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-01 19:42
Tuurlijk wordt het nog gespeeld :)
Alleen waar is moeilijk te zeggen, want er zijn volgens mij niet veel public servers. Mensen maken zelf een server om tegen anderen te spelen :)

The devil is in the details.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Ik hoor wel een hoop mensen die het een tijdje vrij intensief hebben gespeeld zeggen dat ze het niet meer leuk vinden
Vraag me niet waarom, ik heb het slechts even gespeeld, vond het niet echt boeiend

Verwijderd

ik heb het 1 week op mijn computer laten staan, en vervolgens lag hij eraf...

op de een of andere manier vind ik het 3dgenre niet goed geslaagd in deze (vrij) nieuwe rpg, en ik vraag me ook af of dit beter kan

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
ik heb het uitgespeeld, met op het eind een te sterke warrior waarmee ik zonder al teveel potions de eindbaas zonder moeite afmaakte.

de monsters moeten zich eigenlijk een beetje adapten, wordt het nog een beetje spannend. Halverwege het spel was ik al een beetje onverslaanbaar, waardoor het echt een hack'nslash werd. Maar grafisch wel mooi spel

...

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Ik vind het geen leuk spel. In het begin was ik er nog wel enthousiast over en ging ik ook aftellen wanneer ie kwam, vervolgens reservering gemaakt bij dixons maar wat was ik teleurgesteld zeg. Het is gewoon een diablo geworden. Ook vind ik het maar nix dat je geen verhalen meer in je party hebt (voor zover je het party kan noemen) Verhaaltje van je henchman wat zo interessant is dat je hem meteen doorklikt, het verhaal zelf is ook niet echt alles.

Geef mij dan maar iets wat met infinity engine was gemaakt :(

TMAXTINT

Verwijderd

Topicstarter
Het is waar dat het geen RPG maar een hack & slasher is geworden, maar laat ik dat nou net leuk vinden :P

Maar er zijn ook genoeg roleplaying servers waar er niet of nauwelijks gevochten word...

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Spel is

a) te simpel

b) vreselijk hack 'n slash

c) verhaallijn kan mijn zusje verzinnen

d) ik krijg er wel de tijd mee door als ik ff zin heb om te gamen

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-01 16:28
Het heeft mij ook niet echt lang kunnen boeien, heb het even ontzettend veel gespeeld, maar na een tijdje vond ik er gewoon geen reet meer aan. Erg jammer, had er ontzettend lang op zitten wachten.

There is no magic.

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08-2025

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Ik speel het niet meer, terwijl ik er in het begin nog erg enthousiast over was. Ik vind de 3D maar niets, zeker in vergelijking met de mooie graphics voor de Baldurs Gate serie.

Verder baalde ik er als een stekker van dat je dus niet met een party kan lopen, maar dat je je party moet aanvullen met één henchmen en als je een mage speelt met maximaal 1 familiar en een gesummoned beest.

Tligt in de kast, en daar zal het vermoedelijk wel blijven.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:35

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb mijn originele versie net deze week verkocht... Was niet wat ik verwacht had.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-12-2025
is er niemand die de party van dungeon siege in NWN wil modden?
(of gamerules van NWN in dungeon siege?)

dan hebben we 1 goed spel (ipv 2 halve mislukkingen)... de reden dus

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-01 19:42
catfish schreef op 27 oktober 2002 @ 17:19:
is er niemand die de party van dungeon siege in NWN wil modden?
(of gamerules van NWN in dungeon siege?)

dan hebben we 1 goed spel (ipv 2 halve mislukkingen)... de reden dus
Denk je dat dat zo maar kan :?

The devil is in the details.

• Defectiv
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09-2012
Nee, vond het echt een afknapper, heb em wel uitgespeeld, maar echt goeie herinneringen eraan, nope.

Hack'n'slash the easy way! Geen uitdaging. Zelfs de final battle was gewon easy (had lvl 18 fighter, en liep er zonder potions de 2de keer al doorheen).

Ben nu lekker met IWD2 bezig, oude engine, maar tenminste wel uitdagend!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik vond het altijd een geweldig spel om online te spelen, alleen de servers waar ik altijd op speelde (boomtown en gamesurf) waren niet echt betrouwbaar, zo ben ik mijn level 15 wizzard en level 13 sorceror verloren, nu geen zin om helemaal van scratch te beginnen. als characters nou gewoon op 1 server worden opgeslagen, zoals bij diablo, dan zou ik direct weer opnieuw beginnen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Pagina: 1