verhuizen en chello meenemen?

Pagina: 1
Acties:

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 19:52
Ik ga binnenkort verhuizen naar Almere, Weet iemand of je gelijk wordt aangesloten of dat je weken moet wachten. Ik heb ook trouwens telefonie van chello/upc.
Paar maanden geleden stond bij GoT een online verhuisbrief van chello/upc. Weet iemand waar ik die kan vinden?

• Rattlehead
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-07 22:11
Even aanvragen bij UPC en dan wordt er een afspraak gemaakt voor het ophalen van de apparatuur in het oude huis en het aansluiten in het nieuwe huis.
Zal wel een paar weken wachttijd bij zijn, dus vraag het op tijd aan.
Dit kan ook gewoon via de telefoon.

http://qmail.emailco.nl/upc/forms/internet.html

Bedoel je deze? :)

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Als je een paar weken (maandje) vantevoren belt ben je wel op tijd... Bel dus niet in de laatste week nog een keer, dan zit je op het nieuwe adres waarschijnlijk zonder Chello.

• tslh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05 16:16
Oh ja, en vraag of ze beide afspraken (voor zowel telefoon als internet) gelijktijdig kunnen doen. Bij mij wilden ze ook al twee monteurs op verschillende dagen langssturen voor UPC Digital en Chello...... Volgens de website moet je je verhuizing 4 weken vantevoren opgeven.

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 10:37

El Martino

Zo niet, dan toch.

Ik heb op maandag gebeld, zelf het spul meegenomen, en donderdag werd 't aangesloten.

Ik moet erbij zeggen dat ik aangenaam verrast was, om niet te zeggen PERPLEX van de snelheid van chello....

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Vorig jaar juli ben ik ook verhuisd van Amsterdam naar Almere. Ik had ongeveer 1 maand van te voren UPC gebeld. Gewoon even de oude en nieuwe adres en de verhuisdatum opgeven. De modem kon ik gewoon meenemen :)

Enig minpuntje was dat UPC schijnbaar dacht dat ik daarna nog 2 maanden lang in Amsterdam woonde getuige de rekeningen.. Ze hebben achteraf de fout erkend en ik kreeg netjes het geld terug.
Pagina: 1