Las daarnet een artikel op gamer.nl over een spel dat nu al geplanned staat voor de PS3, hierover kwam een discussie tot gang of Sony daadwerkelijk hun belooftes kunnen waarmaken over hun Console die de Moore-wet wel ff voorbij schiet.
Niveau is daar alleen iets lager qua discussie, dus leek me wel leuke topic om dit es te bespreken.
En als Sony dus beweert een PS3 te maken die geen rekening met dit marketing truukje houdt, kunnen ze het best waarmaken lijkt mij...
Bron: Cnet
Niveau is daar alleen iets lager qua discussie, dus leek me wel leuke topic om dit es te bespreken.
1000x is me iets te radicaal, maar inhalen kunnen ze makkelijk volgens mij.Okamoto said the method also appears to hold the most promise for dramatically boosting the performance of the next PlayStation. Game developers have said they would like the next console to have a thousand times the processing power of the PlayStation 2. There's no way to do that with hardware advances alone, he said.
"Moore's Law is too slow for us," Okamoto said, referring to the long-held truism that semiconductor power doubles roughly every 18 months. "We can't wait 20 years" to achieve a 1,000-fold increase in PlayStation performance, he said.
Tuurlijk kunnen Intel & AMD allang betere CPU's maken, maar je moet ook inspelen op de Markt en de Consumenten. Als Intel nu bijv met een Pentium 5Gigahertz komt, dan zakt de hele markt van de minder snelle cpu's in, ook die van hun. Nee ze smeren et dus langzaam uit in de loop van de jaren om zo meer winst te maken. Geloof me, als IBM al bezig is met 10Ghertz, kan intel dat vast ook wel...dream on .. sony gaat da nooit kunnen klaarspelen .. wa dnken di trouwens wel pfhh .. moest da mogelijk zijn zouden AMD of INTEL het al LANG geflikt hebben ze ...
En als Sony dus beweert een PS3 te maken die geen rekening met dit marketing truukje houdt, kunnen ze het best waarmaken lijkt mij...
Bron: Cnet
Signature?