Toon posts:

[DOC] Heeft Matrox G450 heatsink mod zin?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit in zo'n gooi-overal-een-heatsink-op-fase.
Nu weet ik dat het voor veel luxe 3D kaarten veel gedaan wordt maar, heeft het bij m'n Matrox G450 32 Mb ook effect?

Status kaart nu:
Eén heatsink op de chipset. Weet trouwens niet wat er onder de heatsink zit, toch geen tape hoop ik? Dat kan Matrox z'n klanten toch niet aandoen?
Het geheugen wordt helemaal niet gekoeld.

Status kaart na mod:
Ook op het geheugen heatsinks en overal artic silver 3 onder.

Offtopic:
Ik ga lekker slapen, ze kunnen me niks maken. :z

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Voel eens hoe heet het kaartje daadwerkelijk is na een potje Quake. Als dat meevalt, dan hebben heatsinkjes weinig zin.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:05
Bij mijn TNT2 32Mb kaartje heb ik een 40mm fan op de heatsink geschroeft, die werd eerst net warm genoeg om een poosje vast te kunnen houden. Het geheugen is ook lekker koel.

Verwijderd

Topicstarter
silentsnow schreef op 27 oktober 2002 @ 05:48:
Voel eens hoe heet het kaartje daadwerkelijk is na een potje Quake. Als dat meevalt, dan hebben heatsinkjes weinig zin.
De heatsink wordt wel heet maar, ik kan m'n vinger wel op de sink houden.

Bestaat er een risico dat ik m'n chipset mol als ik die sink eraf draai?
Iemand met Matrox G450 ervaringen?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry hoor naar is schop even m'n topic weer in de actualiteit in de hoop dat er nu wel iemand met interessant commentaar komt.

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Ik heb net ff gevoeld, is niet superwarm, koud is ie ook niet te noemen.
Ik gebruik deze kaart niet om te Quaken daarvoor issie niet gemaakt, je kunt de kaart misschien iets sneller laten lopen maar of het echte performance winst oplevert, lijkt me niet. Je kan beter een andere kaart kopen wil je gamen.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Pagina: 1