Ik heb net sp1 voor win xp pro geinstalleerd. Nou, dat ding even downloaden. En uiteindelijk was ie klaar. Maar waar kan ik nou selecteren welke onderdelen hij moet downloaden? Ik heb gehoord dat hij 30 mb kan zijn maar ook 130 mb. Ik ben het tijdens de install niet tegen gekomen. Weet iemand hoe ik de rest van de onderdelen kan downloaden want volgens mij heeft hij nu de standaard onderdelen gedownload en ik wil alles (130 mb)!
Verwijderd
Heb je wel de network SP1 gedownload deze is namelijk 134MB groot en heeft metteen alle updates aan boord die je nodig hebt voor je pc (http://download.microsoft...1/WXP/NL/xpsp1_nl_x86.exe). Als je de express install heb gedownload dan zou hji je pc onderzoeken en laten weten welke updates er nodig zijn, en alleen die worden dan gedownload voor je pc.
Zoals ik jouw verhaal leest heb je de express gedowload, heeft die je pc onderzocht en alleen die dingen gedowload die nodig zijn. Niet meer dus (wat ook niet nodig is)
Zoals ik jouw verhaal leest heb je de express gedowload, heeft die je pc onderzocht en alleen die dingen gedowload die nodig zijn. Niet meer dus (wat ook niet nodig is)