Toon posts:

Beamer problemo :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een beamer ( polaroid polaview 211 ), alleen heb ik er een probleem mee. Als ik de beamer opn mijn computer aansluit krijg ik een heel raar beeld. Ik zie overal strepen in de kleuren rgb. Bijv. naast de letters van het osd.
Ik kan de letters alleen goed zien als er rood in voorkomt. Ik heb echt alle instellingen geprobeerd maar ik kan niks vinden.
De beamer doet het wel goed als ik er een digitale filmcamera op aan sluit.
Hier even een plaatje om te zien wat ik bedoel: www.planvisie.nl/foto/beamer.jpg

Ik hoop dat iemand me kan helpen. :'(

Verwijderd

Heb je een andere frequentie al geprobeerd?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Staat het niet in een gebruiksaanwijzing om zoiets in te stellen :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-02 14:05
Hoe sluit je je beamer aan? via tvout of via een vga input?
Ik denk zelf dat het probleem in de resoluties zit... vanaf pc bijvoorbeeld 640x480, beamer projecteerd op 800x6800

Verwijderd

je met je nview wel de goede resolutie/hertz aangegeven die de beamer aan kan he ;) als tweede monitor

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt jongens, maar ik denk dat ik er al achter ben. Ik ben bang dat het een defect lcd schermpje is :'( .

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 11:41:
Bedankt jongens, maar ik denk dat ik er al achter ben. Ik ben bang dat het een defect lcd schermpje is :'( .
ik denk het niet...

die polaview heeft 3 lcd panels, die afgesteld moeten worden zodat de pixels elkaar precies overlappen. hij heeft misschien een schok gehad ofzo, in ieder geval, de afstelling is niet goed meer. als je kijkt naar de s bovenaan in beeld zie je dat een kleur flink verschoven is. vandaar de randen bij kleurovergangen.

het instellen is wat werk, ik heb het wel eens gedaan bij een sharp xg-nv2e. was er totaal een halve dag aan kwijt (inclusief uitzoeken hoe die afstelling precies werkte).

ik zou er niet aan beginnen als je niet flink wat technisch inzicht en wat gereedschap hebt.
Pagina: 1