Toon posts:

[winXP] installatie gaat niet verder

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb de faq gelezen en niets kunnen vinden hierover, want dit is vreemd.

Ik heb dus de boel geformatteerd, alles eruit gehaald en alleen een grafische kaart (+hd etc natuurlijk). Nu heb ik de win XP installatie gerund en alles ging goed totdat ie opniew op moest starten dit deed ie natuurlijk nou zou die verder moeten gaan maar blijft ie haken bij: Verifying DMI pool data ... en daar blijft ie bij!

nou heb ik opgestart in dos en eff de c: gechcked en alles staat er gewoon op ... hij loopt bij Verifying DMI pool data gewoon niet verder!

dus de windows folder staat er wel en die folder is goed gevuld zal ik maar zeggen ..... dus in principe zou die het moeten doen .. maar hij doet het niet :(

kan iemand plz plz plz helpen

thx

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2002 10:48 . Reden: typo ]

Verwijderd

Ik denk aan een hardware conflict...probeer het eens door onnodige delen uit je PC te halen

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik gedaan, netwerk, sound etc eruit .. zelfs mijn geforce4 eff vervangen door een geforce2 (je weet nooit :D) ... het enige wat ik kan bedenken is mijn geheugen ...... maar het probleem is dat ik 512 heb DDR en de andere 2 comps hier hebben DIMM

zou dat het event. kunnen zijn? anders fix ik morgen eff wat extra geheugen ofzo ...

edit: 1 reepje van 512 that is ..

edit2: ik lees net dus iets over dat de HD mischien op de verkeerde IDE gebeuren zit, ik heb even gekeken en mijn HD zit op: UIDE 2 en UIDE 1 = leeg, mijn CD/DVD rom zit op IDE 2 en IDE 1 = leeg.

verder is het mischien handig om te weten dat ik een Epox ep-8k7a+ moederboard heb

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2002 00:39 . Reden: nieuwe info ]

Verwijderd

Topicstarter
bump

Verwijderd

Topicstarter
:) ik heb XP eindelijk aan de praat gekregen, alles werkt nu perfect :D

wat ik heb gedaan was: mijn HD uit de UIDE 2 gehaald in in de IDE 1 gestop ..... en thats it!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Imperial-S1

Lees deze eens:
- Netiquette

Kicken binnen 24 uur worden niet gewaardeerd.

Daarnaast, gebruik deze eens: Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Eerst zelf alles goed nakijken, en niet zo snel kicken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.