Toon posts:

ADSL na opzeggen ISDN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik bbned ADSL aanvraag op een ISDN aansluiting via line-share. Is het dan in een later stadium mogelijk de ISDN van de lijn te laten vallen.

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:35
waarschijnlijk moet je dan wel een nieuw modem kopen (dat is wel zo bij de alcatel modems van mxstream)

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Nee, niet zonder een ander adsl modem

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Verwijderd

Topicstarter
Het zou dus niet zo kunnen zijn omdat de ISDN van de lijn is dat de ADSL-ISDN modem niet meer werkt

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:35
Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 00:08:
Het zou dus niet zo kunnen zijn omdat de ISDN van de lijn is dat de ADSL-ISDN modem niet meer werkt
Je hebt 2 verschillende type ADSL modems analoog en ISDN. Als je nu een ISDN verbinding hebt moet je een ADSL modem kopen dat ISDN ondersteunt. Als je dan na een tijdje je ISDN abbonement opzegd moet je een ADSL modem kopen dat analooge telefoonlijnen ondersteunt. Dus het is niet erg gunstig om tussentijds over te stappen naar analoog.

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 14:25

Barca

In Search Of Sunrise

Check ook de KPN site eens, daar is ook veel informatie hierover te vinden. Bijvoorbeeld:
http://www.kpn.com/br2/ng...D=-16968&site=0&channel=0

En bedenk wel dat KPN voor het omzetten van een ISDN naar een analoog signaal een enorm bedrag vraagt. Ik heb dat allemaal een keer aangevraagd, en had berekent dat je het er pas na 10 maanden uit hebt. Ik geloof dat het euro 100 is, maar als je dat wilt weten bel je gewoon effe het gratis nummer van KPN, dat is 0800-0402 geloof ik. :D

Verwijderd

Topicstarter
maar als er nou geen analoge aansluiting wordt aangevraagd, maar je de KPN er gewoon vanaf gooit (geen lineshare meer) kun je dan wel de ISDN apparatuur blijven gebruiken

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

ISDN en BBNed linesharing is volgens mij op dit moment een no-go.
maar als er nou geen analoge aansluiting wordt aangevraagd, maar je de KPN er gewoon vanaf gooit (geen lineshare meer) kun je dan wel de ISDN apparatuur blijven gebruiken
En waar komt dan je ISDN signaal vandaan? Werkt dus niet.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08 15:59

IvoB

Prutst er rustig op los

zou niet weten waarom het niet zou kunnen, BBned stelt zijn DSLAM in op een ISDN lijn. Als het ISDN signaal op lagere frequenties verdwijnt, maakt dat toch niet uit. (correct me if wrong)
Pagina: 1