[MANDRAKE] again vid problem

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-04 11:31
"En wat leer je ervan als iemand je dat in 2 minuten zegt? Juist.. helemaal niets. Die policy is er met een reden: die reden. Het is hier geen helpdesk."
JOTTI ik heb al gezocht maar k kan echt nix vinden dit is *** me 1ste linux experience, wat maakt het jou nou uit als iemand mij ff kan helpen. als ze er geen zin in hebben dan antwoorden ze toch lekker niet. Ik moet (lees "wil") dat gewoon ff weten.
"En wat leer je ervan als iemand je dat in 2 minuten zegt?" nou een heleboel! ik moet toch ergens beginne.

Zucht :/

Ik zit dus met het probleem dat ik de verkeerde video driver heb geselecteerd en dat ik nu niet meer ik KDE kom. ik ben echt dikke n00b dus (en ik bedoel echt N00B!) , als iemand me duidelijk kan uitleggen hoe ik me driver weer ok maak.

GeForce4 ti4200 64mb
monitor maxx 1024*768 @ 75hz ofzo

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:34
Zoals in andere topic al gezegd... draai xf86config... of zoek ff op internet op XF86Config en GeForce 4.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ik hoef je niet te vertellen waarom ik dit topic dichtdoe. Ik ben heel vriendelijk en normaal tegen je geweest, maar je gaat maar door... en ik raad je aan om geen 4e te openen... dan heb je een probleem.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Dit topic is gesloten.