"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Verwijderd
Die boxxed coolers maakt niet uit hoe die zit
kan alle 2 de manieren
en dat zwarte ding kan je 1 keer gebruiken ofzo en daarna moet je em eraf halen en koolprut ertussen douwen
en dat zwarte ding kan je 1 keer gebruiken ofzo en daarna moet je em eraf halen en koolprut ertussen douwen
Sjees.... je kan toch wel een Intel proc + koeler installeren?
Proc erop, hendel naar beneden, blok erop en hendeltjes naar beneden... eitje.
M'n PAL 8942 was wat lastiger wat dat betreft
En ja je moet dat silveren stukkie alu-tape op het blok laten en ja je kan hem 180gr roteren... maar ookal haal je die tae eraf en roteer je hem 180gr zal alles gewoon bljven werken. Je kan iig niks slopen.
En ja je moet dat silveren stukkie alu-tape op het blok laten en ja je kan hem 180gr roteren... maar ookal haal je die tae eraf en roteer je hem 180gr zal alles gewoon bljven werken. Je kan iig niks slopen.
Hoe, ik moet dat erop laten??? Wat doet die zwarte troep dan? Dat bevordert toch geen contact tussen m'n heatsink en cpu-core ???Redje schreef op 26 oktober 2002 @ 23:26:
Sjees.... je kan toch wel een Intel proc + koeler installeren?
Heb er m'n nagel ondergestoken om te zien of dat er afkon, want niet alleen het zwart, maar ook aan de zijkant stak het 'folie' al een beetje naar boven.
Wat is het nou?
Ik voel me zo stom
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Je moet de koeler + blok zo "out of the box" gebruiken, je hoeft dus nergens iets af tehalen.
Dat zwarte spul (wat je er zo afkrabt) is warmte gelijdend, en dit zit weer op een alu-stukje folie. Beide laten zitten, of alles eraf halen en echt koelprut(Arctic silver) erop doen.
Zo duidelijk?
Dat zwarte spul (wat je er zo afkrabt) is warmte gelijdend, en dit zit weer op een alu-stukje folie. Beide laten zitten, of alles eraf halen en echt koelprut(Arctic silver) erop doen.
Zo duidelijk?
Niet dom voelen, nergens voor nodig. Iedereen heeft dit gehad toen hij/zij zoiets voor het eerst deed en wie beweert van niet liegt dat ie barstMizitras schreef op 26 oktober 2002 @ 23:32:
[...]
Hoe, ik moet dat erop laten??? Wat doet die zwarte troep dan? Dat bevordert toch geen contact tussen m'n heatsink en cpu-core ???
Heb er m'n nagel ondergestoken om te zien of dat er afkon, want niet alleen het zwart, maar ook aan de zijkant stak het 'folie' al een beetje naar boven.
Wat is het nou?
Ik voel me zo stom
Die "zwarte troep" doet dienst als koelpasta en kan het beste, zoals gezegd, verwijderd worden zodra je de koeler van de processor afhaalt na bv. een tijd draaien.
Bij een 1e installatie van die koeler kan het er best opblijven.
Ok, heb maar besloten om dinsdag maar een tuubke Artic Silver III te gaan kopen als thermal compound.
De heatsink en CPU-core maak ik dan wat proper met wat aceton ofzo??? Of wat product gebruik je daar voor?
En als ik dat zilver ding er laat opzitten voor paar maand, is nadien m'n cpu-core dan 'vuil' met aangeplakt/aangebrande troep ?
Stel ik doe het er niet af tot dinsdag avond -is wel een beetje 'curvy' nu doordat ik er eens ben aangeweest-, is het dan nog steeds in oorspronkelijk staat en dus zonder vuiligheid of gebruik van product er af te halen en een zuivere cpu-core en heatsink?
Alvast bedankt mannen en vrouwen, tis weer een zware bevalling
De heatsink en CPU-core maak ik dan wat proper met wat aceton ofzo??? Of wat product gebruik je daar voor?
En als ik dat zilver ding er laat opzitten voor paar maand, is nadien m'n cpu-core dan 'vuil' met aangeplakt/aangebrande troep ?
Stel ik doe het er niet af tot dinsdag avond -is wel een beetje 'curvy' nu doordat ik er eens ben aangeweest-, is het dan nog steeds in oorspronkelijk staat en dus zonder vuiligheid of gebruik van product er af te halen en een zuivere cpu-core en heatsink?
Alvast bedankt mannen en vrouwen, tis weer een zware bevalling
Je kunt dat ding er gewoon opzetten totdat je dan je nieuwe koelprut hebt, maar ik zou het gewoon zo laten als je niet echt wilt gaan overclocken. Ik neem aan dat je niet wilt gaan overclocken, aangezien je de boxed cooler gaat gebruiken.
Als je dan na een tijdje het blok er toch een keer afhaalt, kun je heel makkelijk de restjes van het blok en de cpu afhalen met een mesje oid, en er dan echte koelprut tussen stoppen. Suc6 ermee.
Als je dan na een tijdje het blok er toch een keer afhaalt, kun je heel makkelijk de restjes van het blok en de cpu afhalen met een mesje oid, en er dan echte koelprut tussen stoppen. Suc6 ermee.
Zo'n topic kan imo nog net mee door, maar ik vind het behoorlijk irritant als iemand 'n00b', 'newbie', 'shame' en dat soort lame excuusjes gebruikt 
Wil je dat in de toekomst laten? Zulke uitlatingen zijn meer iets voor www.beginnersweb.nl
Wil je dat in de toekomst laten? Zulke uitlatingen zijn meer iets voor www.beginnersweb.nl
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()