Toon posts:

Casema aanklagen! Wie helpt Rmee of heeft 1 idee!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals jullie wel weten was UPC laatst op tv met hun 'langzame Kl*te verbinding' deze mensen hebben een gedeelte van het geld terug gekregen.. MAAR!!!!!

UPC is helemaal NIETS bij KaTraagMa (casema), want deze zegt altijd wel dat er verbeteringen komen maar die komen er niet.. Oja dan krijg je korting en gaan ze na een paar maanden zeggen van : Ja nu wij het probleem verholpen hebben kunnen wij u geen korting meer geven.. vandaar weer het normale tarief..
Maar Casema is nog zo traag als de T*r*ng.
Maar er zijn zeker nog geen verbeteringen gekomen en zullen als we er niets aan doen ook voorlopig niet komen ook.. :(

Nu vroeg ik me dus af of nog meer casema mensen last van dit probleem hebben en er wat aan willen gaan doen (net zoals bij UPC is gebeurt!) :?

>>Wat nu ook gebeurt tegen dat zogenaamd
>>failliete bedrijfje KleinInformatica..
>>Die 10talle mensen heeft 'Gedupeerd'..
>>Steun ook hen in hun strijd !!

Ik hoop hiermee weer iets goed aangekaart te hebben en ben 1 en al hoor om te luisteren wat jullie te melden,te zeggen en/of te vragen hebben...

PS: ik zal ook ff een brief tikken die casema heeft verstuurd naar de leden.

TNX,

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Staat hier een beetje verkeerd :P

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:10

Floor-is

5.2

Dit topic stond in HardWare algemeen, ik heb het hierheen verplaatst, hier is het IMO meer op zijn plaats :)

Ik waardeer je initiatief, maar kan helaas niet echt helpen, alhoewel ik wel een van de meest suckende verbindingen heb die casema heeft uitstaan (wat ze ook nog aan mij hebben toegegeven).

[TYPO]

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Oke TNX voor het verplaatsen..