Datum bij plaatsing

Pagina: 1
Acties:

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Topicstarter
Op de frontpage heb je dus rechts de kolom met de nieuwste drivers, bios & software. Nu is dat allemaal heel erg mooi maar ik vind het verwarrend. Ik weet niet of het al voorbij is gekomen maar zou een datum achter de link niet handig zijn? Dan hoef je niet alles te lezen wat er in die lijst staat. Net als "vroeger"

Is dit een gekke vraag of kan het simpelweg niet?

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

• Robin
  • Niet online
Daar komen ook de SS enzo terecht, en om daar nou een datum achter te zetten lijkt mij nou niet zo slim: dat ding wordt tig keer per dag ge-update en niet eens in de week :P. Enne, klik maar eens op die /etc... ( Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/if/2/ut/h_5.gif ) want dan kom je terecht op een aparte pagina waar die data opstaan :).

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:46

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De tijden zijn om twee redenen weg gelaten, namelijk het gebrek aan ruimte in de meukboxjes en de drukte die zou ontstaan als geprobeerd wordt om in die kleine ruimte ook nog eens de posttijden te proppen. Als je met je muis over de link gaat krijg je wel de posttijd als tooltip te zien.

Abonnees van Tweakers.net zullen de mogelijkheid krijgen om desgewenst maximaal 9 meukheadlines in de update tracker op te nemen:

Megameukupdatetracker

• Fireman
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Topicstarter
Femme schreef op 27 oktober 2002 @ 00:47:
De tijden zijn om twee redenen weg gelaten, namelijk het gebrek aan ruimte in de meukboxjes en de drukte die zou ontstaan als geprobeerd wordt om in die kleine ruimte ook nog eens de posttijden te proppen. Als je met je muis over de link gaat krijg je wel de posttijd als tooltip te zien.

Abonnees van Tweakers.net zullen de mogelijkheid krijgen om desgewenst maximaal 9 meukheadlines in de update tracker op te nemen:

[img]'http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1035672412.gif'[/img]
Waar die tijd staat kan dan toch ook b.v. 29:10 staan of 29-10. Even veel tekens. Of denk ik te simpel?

Je ziet dan in een oog opslag op welke dagen er een bij gezet is. Tijd is niet belangrijk, de datum. Als je iedere dag even snel Tnet checked dan ziet je het direct.

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)