Toon posts:

[XP]IDE hdd word als SCSI hdd herkent na reinstall OS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een probleem :'(
Ik heb 2 hdds
1x 40gb
1x 60gb
allebij 7200rpm

40g is een WD
60g is een Maxtor

ik heb zo juist mijn WINDOWS XP partitie geformat, nieuwe er op gezet. en nu is mijn 60 GIG hdd weg, hij herkent hem als een SCSI wat kan dit zijn?
Hij staat dus wel bij apperaat Beheer, maar ik kan geen Partities van deze hdd zien
als ik PQ magic 7 of 8 opstart loopt mijn PC helemaal vast ik kan alleen nog maar de reset gebruiker, (zon crachs heb ik nog nooit met dit systeem gehad)
het mobo is een Abit KG-7 RAID

alvast bedankt

alstublieft help mij want er staat HELE belangrijke en onvervang bare informatie op!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:55
Elke NT-kernel gebaseerd OS ziet een IDE schijf als SCSI :X

Staat ook in de search btw ;)

Verwijderd

Topicstarter
ja maar hoe krijg ik hem dan terug?

Verwijderd

Topicstarter
sorry dat ik zo loop te drammen :P maar weet niemand nu wat ik kan doen? de PC werkte voor de reinstal perfect, ik had op de C schijf windows 98se staan en op de andere I schijf XP ik had ruimte nodig dus ik formateer I en C om op C een windows XP te zetten. en nu dit dit heb ik al zoooo vaak gedaan wel een 100x en nu doet hij dit

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 29-03 14:55
Je hebt ze allebei geformateerd? dus er staat geen data meer op?
Probeer eens de partitie die erop staat te verwijderen en een nieuwe aan te maken.
Dan zou je hem moeten kunnen formatteren.

Verwijderd

Topicstarter
Domino schreef op 26 oktober 2002 @ 23:57:
Je hebt ze allebei geformateerd? dus er staat geen data meer op?
Probeer eens de partitie die erop staat te verwijderen en een nieuwe aan te maken.
Dan zou je hem moeten kunnen formatteren.
NEE :P
op elke hdd zaten zon 4 @5 partities ik heb 1 partitie op elke hdd geformateerd onder dos met Quike format.
de rest op die hdd is heel belangerijk

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem zojuist in een andere pc gehangen en met een boot disk gekeken wat er nog opstond, er staat NIKS op :? hoe kan dat nou 60 GIG zomaar weg??????? dat kan toch niet dat moet terug te krijgen zijn of niet?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:39
Probeer Lost&Found of Easyrecovery eens

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Pagina: 1