Verwijderd

Topicstarter
wat is handig als uitbreidingsslot..?!

overweeg een h3900 (of binnenkort h5000) aan te schaffen maar twijfel wat handiger is... met een gsm/gprs module kun je er meteen mee bellen en internetten net zoals de xda.. maar bellen met zon ding aan je oor is wel raar...

of bluetooth in het sf slot zodat ie verbinding maakt met mn telefoon.... 6310i waar ook gprs op zit... nu is bellen makkelijker, maar je hebt 2 apparaten...

aan de anders kant is het op het werk makkelijk om via bluetooth te syngroniseren denk ik (of niet..?!!) dan via de gprs module --> dus internet --> duur...

ik moet zowel telefoon als pda nog kopen..

allebei de kaarten kan ook maar wordt wel erg duur dan..?!!

wie trekt me over de streep..?!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik denk dat bluetooth de beste keuze is.

Als je namelijk een gprs/gsm kaart erin stopt dan heb je maar 1 soort mogelijkheid ermee.
Daarin tegen als je een bluetooth kaart koopt (wat nu nog in de kinderschoenen staat) heb je nu al veel meer mogelijkheden.

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
k zou ook voor bluetooth gaan. bellen met zo'n ding aan m'n oor vind ik ook niets.
En als ik een keer m'n telefoon wil meenemen maar niet m'n pda, dan gaat dat ook niet.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-03 11:22
--> GT :)

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-03 12:19

MaDLiVe

.-Observer-.

Als je nou een 3970 koopt voor een kleine meerprijs tov van een 3950 zit de bluetooth module al geintergreert.

Of was dit niet precies wat je bedoelde?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Ik heb de 3970 met Bluetooth en ik heb dit weekend een (vodaphone Live) nokia 7650 erbij gekocht werkt perfect en supersnel met GPRS

Niet echt antwoord op je vraag: maar ik gebruik hem hoofdzakelijk voor navigatie met TOM TOM op mijn werk omdat ik elke dag in een andere auto zit en dat werkt echt perfect (heel de benelux op een 64MMC kaart) en de spraak zit in het intern geheugen.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-03 12:19

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 14:56:
Ik heb de 3970 met Bluetooth en ik heb dit weekend een (vodaphone Live) nokia 7650 erbij gekocht werkt perfect en supersnel met GPRS

Niet echt antwoord op je vraag: maar ik gebruik hem hoofdzakelijk voor navigatie met TOM TOM op mijn werk omdat ik elke dag in een andere auto zit en dat werkt echt perfect (heel de benelux op een 64MMC kaart) en de spraak zit in het intern geheugen.
offtopic:
Hoe bevalt de IR en de snelheid (misschien kun je hem vergelijk tov strangarm cpu@206Mhz is het veel sneller of niet?)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53
MaDLiVe schreef op 27 oktober 2002 @ 23:42:
[...]

offtopic:
Hoe bevalt de IR en de snelheid (misschien kun je hem vergelijk tov strangarm cpu@206Mhz is het veel sneller of niet?)
Er is weinig tot geen snelheids verschil met de 400mhz. proc. die in de 39xx serie zit en de inmiddels standaard ARM 206 proc. dit komt omdat PocketPC nog niet is geoptimaliseerd voor de nieuwe proc.

Verwijderd

Topicstarter
maar kan ik em ook goed syncroniseren met mn pc via bluetooth wie heeft er zoiets werkend..?!

hoe zit dat precies met t navigatie gebeuren..!? is dat een 3rd party solution..?! (linkje zou mooi zijn... :P)

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53
Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 18:44:
maar kan ik em ook goed syncroniseren met mn pc via bluetooth wie heeft er zoiets werkend..?!

hoe zit dat precies met t navigatie gebeuren..!? is dat een 3rd party solution..?! (linkje zou mooi zijn... :P)
Ik heb m'n Ipaq een hele poos via Bluetooth gesyncd. Waar ik ook in huis was overal lkon in syncen en daardoor ook mailen, internetten e.d. Ik doe het nu via Wireless LAN (veel sneller) maar eht kan prima via Bluetooth alleen de snleheid is wat lager dan als je via USB synct.
Pagina: 1