[INKOOPACTIE] Sony Ericsson P800 >Voorbereiding<

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Sony Ericsson P800 Inkoopactie

De P800 is een telefoon die veel mensen doet kwijlen :)
De reacties van onze mede-forumleden kun je lezen in het 'Het grote Ericsson P800 topic'. Deze zijn over het algemeen laaiend enthousiast.

Omdat ik niet van wachten houdt (en veel met mij, zoals je in het topic kunt lezen), ben ik eens verder gaan kijken. Ik kan nu via een kennis van mij in de States per direct 20 P800's aankomen. Dit zijn er dus niet zo veel, maar de prijs is laag. Ik denk dat deze rond de 700 euro zal komen te liggen.
In de pricewatch staan er 2 winkels, welke de goedkoopste kan leveren voor 770 euro. Echter, je moet nu nog reserveren.
Omdat ik eerst eens reacties wil pijlen, heb ik een topic geopend. Wie is er bereid om voor kerst de p800 in huis te hebben? >:)
Wanneer er genoeg reacties zijn ben ik bereid te investeren.

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:00
Check de faq eens je zult heri nooit toestemmijg voor krijgen denk ik ten eerste is het bedrag veels te hoog en ten tweede heb je nix aan een modje gevraagd.

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Oww... dat heb ik nog niet gedaan. Ga ik gelijk doen.

Verwijderd

Jij verwacht dat er users zijn die even 700 euro naar je overmaken om telefoons te bestellen in Amerika?

Heb je al de huidige Faq gelezen? En heb je CuteBritney al op de hoogte gebracht dat je dit ging doen? Want 700 euro is niet iets wat onder een normale inkoopaktie valt...

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:00
Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 21:32:
Jij verwacht dat er users zijn die even 700 euro naar je overmaken om telefoons te bestellen in Amerika?

Heb je al de huidige Faq gelezen? En heb je CuteBritney al op de hoogte gebracht dat je dit ging doen? Want 700 euro is niet iets wat onder een normale inkoopaktie valt...
Ik had al een samenvatting gegeven voordat je begon met typen hoor ;)

Verwijderd

Eskimootje schreef op 26 oktober 2002 @ 21:33:
[...]

Ik had al een samenvatting gegeven voordat je begon met typen hoor ;)

Dat krijg je als je mod bent: samenvattingen mag niet meer :D

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-03 11:22
De inkoopacties: aangepaste regels

Ik heb niets van je gehoord hoor...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.