Hm. Hoe moet ik dit doen.

Pagina: 1
Acties:

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:13
Op mijn school hebben we ook al aardig wat computers staan. +/- 35x c300a en 20x Cyrix 266. Nu zou ik hier graag koetjes op willen draaien. Maar hoe?

Oplossing 1 & Probleem 1) Ik kan de systeembeheerder vragen. Maar ik ken die hele gozer niet, weet niet eens wie het is.

Oplossing 2 & Probleem 2) Ik kan ze op elke pc gaan installeren. Maar ze draaien al een screenblanker, ik moet langs elke pc om ff koetje installeren (op c schijf) en het is maar de vraag of ie bij elke user weer het koetje laat draaien op dit Novell netwerk. Wat kan ik het beste doen? tis een beetje zonde om de processor tijd aan de screenblanker te geven ;)

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

als het W95/95 machines zijn, dan gewoon overal installeren en eens in de zoveel tijd de buff-out.rc5 files oogsten. Je moet hem voor alle zekerheid wel hidden installeren, zodat de systeembeheerder hem niet ziet.

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Verwijderd

Of natuurlijk die systeembeheerder oogsten...

kan die hem meteen ook op zijn server installeren