Ik moet toch wat gaan veranderen aan de infra rood ontvanger. Hij doet het wel prima maar toch is de ontvangst van de muis niet grandioos. vooral als toetsenbord ergens anders ligt dan rechtvoor me tv. Hij hangt er nu al extern uit (bij de PHONES uitgang) Ik las ook elders dat dit model met de muis idd wat problemen heeft. Mischien een radio controled model zoeken. Opzich gaat het wel . moet ik hem maar niet vanonder me dekens willen bedienen
En ik ga wat RaZoRbAcK zei, proberen. De fan blaast nu idd lucht naar binnen. Ik laat hem wel eens zuigen.
Nu de vraag: Kan ik de polen van de fan gewoon omdraaien dat die dan de andere kant kan opblazen
Dan kan ik hem waarschijnlijk wel weer op 1800+(athlon term

) zetten
Kep me G450 al verkocht. en een G400 geregeld. Hopelijk stuurd die hem vandaag nog op.
Ik zag dat er ook een g400 MAX model was.. Alleen die is schaars denk ik die heeft een ramdac van 360 tenopzichte van 300 van de normale g400 en een actieve cooler ipv alleen een coolblok. Ach dan overclocken we tot 335 of zo en zetten we er een cooler op

Dit is de G400 MAX

Dit is de G400 300RAMDAC

En deze heb/had ik. De matrox g450. Ik hoop alleen dat de g400 niet te hoog is, ach anders zagen we daar toch ook wat vanaf
Zie je dat kleine coolblokje bij de g400? Daar gaat het nu allemaal om. Deze doet hardware matig beeld clonen van beeld1 naar beeld2. g450 en 550 doet dit software matig. Je ziet ook meteen je cpu load omhoog knallen bij gamen. Bij de g400 is dit dus niet. Daaro stap ik maar een stapje terug in snelheid. Ik doe toch alleen emulator spellen. en dat compenseerd de cpu wel weer waar ik te kort kom om dat gebied