Be true to yourself and be honest to others,
Probleem is waarschijnlijk dat je mobo geen multipliers hoger dan 3,5 kan geven. Nou heeft AMD zelf ook al doorgehad en hebben ze dus in iedere K6-2 met de zgn CXT core (zeg iedere K6-2/2+/3 boven de 400 MHz) ingebakken dat de 2x mulltiplier wordt vertaald naar een 6x multiplier.
Dus zet je mobo op 2x83 en je draait 6x83=500 MHz !!
Zorg wel dat je een voeding heb die groot genoeg is en kijk even of je mobo de core spanning van 2,2 volt kan leveren ....
Dus zet je mobo op 2x83 en je draait 6x83=500 MHz !!
Zorg wel dat je een voeding heb die groot genoeg is en kijk even of je mobo de core spanning van 2,2 volt kan leveren ....
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
In deze situatie heb je veel meer aan meer geheugen dan aan meer processorkracht. Ik wet niet precies hoeveelgeheugen je erop kan zitten, maar je kan beter upgraden van 64 naar 128, dan van CPU 200 naar CPU 500.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Je heb meer aan extra geheugen!
Meh ...
Thanx voor de reacties maar toch nog een vraagje, wat is het verschil tussen Socket7 en Super Socket7.
De Abit PX5 is dus een oud Socket7 mobotje. Ik heb natuurlijk geen zin om een K6-2 te kopen om er achter te komen dat het niet werkt (als 3d-now alleen niet werkt of zo vind ik dat niet erg).
Het geheugen ga ik toch al uitbreiden van 96MB naar 192MB, dus dat zal niet zo'n probleem zijn.
De Abit PX5 is dus een oud Socket7 mobotje. Ik heb natuurlijk geen zin om een K6-2 te kopen om er achter te komen dat het niet werkt (als 3d-now alleen niet werkt of zo vind ik dat niet erg).
Het geheugen ga ik toch al uitbreiden van 96MB naar 192MB, dus dat zal niet zo'n probleem zijn.
Verschil tussen S7 en SS7 is voornamelijk het feit dat de S7 borden 66MHz borden waren en de SS7 100MHz borden.
Mits je mobo de 2,2 V kan leveren moet het installen van een K6-2 geen probleem zijn.
(Misschien even nieuwe BIOS flashen ...)
Mits je mobo de 2,2 V kan leveren moet het installen van een K6-2 geen probleem zijn.
(Misschien even nieuwe BIOS flashen ...)
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Thanx!
Pagina: 1