Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
Ik zag hem bij de Toys 'r Us liggen voor 50 euro !!!!
rm -r *
Ja die heb ik vandaag ook zien liggen.... Maar is er dan helemaal geen patch ofzo net als bij de eerste versie...??
Bij de eerste versie kon je tenminste nog kiezen in welke taal je hem wilde hebben geinstalleerd!
EN bij deze nie...
Bij de eerste versie kon je tenminste nog kiezen in welke taal je hem wilde hebben geinstalleerd!
EN bij deze nie...
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
ik heb hem vrijdag gehaald bij de mediamarkt, en dat is gewoon de nederlandse versie hoor
en wat hebben wij daaraan? wordt onze dan ook opeens nederlandsCyberTijn schreef op 27 oktober 2002 @ 13:31:
ik heb hem vrijdag gehaald bij de mediamarkt, en dat is gewoon de nederlandse versie hoor
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Gewoon kopen, dan heb je WEL de Nederlandse versie (als je dat zou willen). Er is nu nog geen patch uit dacht ik, maar misschien kun je dit soort topics vermelden in het grote RCT2 topic?
p'cies, ik niet, daarom heb ik juist de engelse gedownload. m'goed, als je hem nederlands wil is momenteel de enige optie hem gewoon kopen. het lijkt me overigens ook niet dat er nog eens een patch uit zal komen.Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 15:40:
Gewoon kopen, dan heb je WEL de Nederlandse versie (als je dat zou willen). Er is nu nog geen patch uit dacht ik, maar misschien kun je dit soort topics vermelden in het grote RCT2 topic?
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
het schijnt btw dat je beter de engelse kan houden, want sixflags magische berg en nog meer klinkt niet echt vind ik
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()