[RCT2] CRC error bij installatie

Pagina: 1
Acties:

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Topicstarter
Ok, mn moeder heeft dus net voor der verjaardag van me RCT2 gehad, maar bij t installen krijgt ze een crc -error.
Nja, hij zegt dus dat een geinstalleerde file niet overeen komt met een file in een van de .cab files op de CD en hij zegt iets van : t medium is misschien corrupt, neem contact op met uw software-verkoper ofzo :)
maarja, ik ga dus idd ermee terug naar de winkel (tis toch een foute CD dus neem ik aan? :)) maar...
als ik em ruil maandag, dan krijg ik prob een CD van dezelfde lading mee, maar is de kans groot dat daar dan ook een fout opzit?
Oftwel, is t idd een corrupte CD en zoja, zitten dit soort fouten dan in een hele lading, of hebben wij toevallig een rottige CD en kkan ik em nu met een gerust hart ruilen. (kheb em ook op een andere pc geprobeerd, maar daar kreeg ik t zelfde probleem. Kneem dus wel aan dat t een rotte CD is)

Maar heeft iemand anders nog zo'n probleem gehad? (khad een jaar geleden ook al een rotte CD van arcanum :()

maarja, kmoet em toch maar ruilen, maar ik moet even weten of ik een tegoedbon wil of dat ik een nieuwe mee zal nemen (want kheb em bij bartsmit gehaald en volgens mij mag je daar software maar 1 keer ruilen (bang voor mensen die kopieren en dan tot in de eeuwigheid komen ruilen :)))
vandaar dat ik hier even mijn probleem plaats :)
dus helpt mijn arme moeder die nu niet t vervolg op haar lievelingsspelletje kan spelen :D

Ohja, kheb al wat rondgezocht en ook de 2 RCT2 topics doorgezocht, maar t kan zijn dat je in 1000nogwat posts wat over t hoofd ziet :)
En kheb t dus nog neit gezien, plus een probleem in de installatie valt wel op :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Topicstarter
Even een klein schopje, omdat ik morgen weg ben en ik em maandag wil gaan ruilen (ja moet em nl eigenlijk al binnen 24 h ruilen ofzo (stond op de toonbank) en kheb em vrijdag gekocht, nja, nou moeten ze t wel doen, aangezien ie gewoon neit werkt, maar toch).
Heeft iemand t zelfde probleem gehad of weet iemand er meer van? en waarvoor moet ik em dus ruilen? tegoed of nieuwe CD? :)

Alone at last
Just nostalgia and I

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-02 21:10
gewoon nieuwe cd gaan halen
werkt het dan nog niet ---> geld terug vragen

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Topicstarter
Crash-Override schreef op 27 oktober 2002 @ 00:05:
gewoon nieuwe cd gaan halen
werkt het dan nog niet ---> geld terug vragen
mkae, maar ze doen altijd vet moeilijk over software en ruilen enzo... :)
maarja, gewoon maar proberen dan en anders stennis trappen :D
senk joe :)

Alone at last
Just nostalgia and I

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Topicstarter
damn...
ik heb em dus teruggebrach, gewacht op een nieuwe lading van de CD's en nu hebben we dus een new CD, dus proberen,ja hoor, weer die CRC-error :/

kheb t nu op 3 pc's geprobeerd, met verschillende dvd/cd-spelers, dus t ligt denk ik niet aan de pcs, maarja :/
kga t op nog een pc tryen, die weer een andere dvd-speler heeft, maar ik vat t echt niet, volgens mij ben ik de enige met dit probleem?

Alone at last
Just nostalgia and I

Verwijderd

Rip de CD eens naar een ISO en dan vanaf harde schijf installeren :)
(daemon tools ken je denk uk wel?)

IK denk dat het de CD is hoor maar ja hardware heeft af en toe ook kuren :X

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 16:32:
Rip de CD eens naar een ISO en dan vanaf harde schijf installeren :)
(daemon tools ken je denk uk wel?)

IK denk dat het de CD is hoor maar ja hardware heeft af en toe ook kuren :X
ja, maar kheb t al op verschilllende hardware geprobeerd en still krijg ik die error overal.
maarja, tis van mn moeder en die heeft liever geen ingewikkelde (of semi-ingewikkelde :P) dingen :) en ze heeft denk ik graag dat de cd gewoon werkt, maar ik zal t toch even proberen, maar als een uitgepakte file neit overeenkomt met een file in een van de .cab files, dan klopt er toch ergens iets niet, maarja, idd even tryen :)

Alone at last
Just nostalgia and I

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Topicstarter
Nee, helaas...
thank voor t id, maar kheb em met clone-cd even naar een .ccd gegooid, gemount met daemon tools en toen de install gestart, helaas weer t zelfde :/
bij 99 procent krijg ik een CRC-error. waar ligt t nou aan?
mn pc? dat leek me stug, aangezien ik t op 3 verschillende pc's geprobeerd heb.
niemand zelfde ervaring of nog een oplossing?
nja, kga em weer terugbrengen, want dit is natuurlijk niet zo koel.

Alone at last
Just nostalgia and I

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem, weet ook niet waar het aan ligt..............

Verwijderd

ik heb het ook bij een echte cd, gewoon ignore'en want je kan wel gewoon spelen.

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 22:36:
ik heb het ook bij een echte cd, gewoon ignore'en want je kan wel gewoon spelen.
ik heb ook een echte cd, maar dat ignoren werkt idd :)
mhmm.... nu maar hopen dattie later niet zegt als je ver bent, van , he! der is iets mis ofzo :P
maar hij's van mn moeder en die wil gewoon dattie gewoon werkt, maarja, tis een bit vaag. :/

Alone at last
Just nostalgia and I

Pagina: 1