[win98] Probleem met afsluiten......

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• petkroket
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
Als ik mijn computer wil uitschakelen, gaat hij windows afsluiten maar dan krijg ik een windows98 scherm te zien. Er staat bij : windows word afgesloten een ogenblik geduld aub.

Wat kan hier het probleem mee zijn??
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

alvast bedankt,

petkroket

• petkroket
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
het scherm blijft staan, en gaat niet weg. Het enige wat ik kan doen is de powerknop uizetten

:( :(

Verwijderd

Dat is een veel voorkomende bug. Er is al een patch voor uitgekomen op de microsoft site. Je moet gewoon even windows update doen en dan de goede eruit pikken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 19:26:
Dat is een veel voorkomende bug. Er is al een patch voor uitgekomen op de microsoft site. Je moet gewoon even windows update doen en dan de goede eruit pikken.
Precies.... slotje.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Windows 98 sluit niet goed af!
Staat dus zelfs in de WOS-FAQ :Y).
Dit soort opmerkingen mag je in het vervolg wel achterwege laten hoor ;).

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zie Compubiter en zie Compubiter :*

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

O en petkroket: welkom op GoT :)

Zoals je merkt zien we graag dat mensen de FAQ even lezen. Doe je blijkbaar al goed, aan je topictitel te zien. Als het niet met de methode van de FAQ werkt mag je best een nieuw topic hier openen, maar meldt er dan dus wel even bij wat niet werkt :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.