ik heb een 100 gb hd in 4 stukken c,d,e,f gepartitioneerd en Ik draai win xp pro,wat kan de reden zijn van dit probleem
het duurt zo'n 12 seconde voor de betreffende mappen open gaan
Hmmm defraggen is nog niet nodig en die schijf is kakel vers
andere mappen op deze schijf knallen wel snel open, aleen een stuk of twee niet
die map die het rotst open gaat zit een backup van m'n internet favorites (sterretje)
Verwijderd
Is het een erg grote map? Ik heb er zelf namelijk ook last van als het mappen van 10GB+ zijn waar de bestanden los inzitten. Heb je trouwens ook al gekeken of de schijf op ATA staat, of is de performance over het algemeen wel goed?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Goeie vraagblackd schreef op 26 oktober 2002 @ 19:36:
titelfix, zie Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
Welke filesystems heb je?
Naast bovenstaande: gaat het toevallig om directories met multimedia?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
die map is 5,65mbVerwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 19:30:
Is het een erg grote map? Ik heb er zelf namelijk ook last van als het mappen van 10GB+ zijn waar de bestanden los inzitten. Heb je trouwens ook al gekeken of de schijf op ATA staat, of is de performance over het algemeen wel goed?
Gewoon rechtsklikken op de drivenaam en dan kijken wat het filesysteem is. NTFS, FAT32.
Ik heb er hier ook last van, ineens m'n PC die compleet vastloopt, HD-ledje dat continu blijft branden en een hoop geratel. Gebeurt heel af en toe en ik heb er weinig last van omdat ik vrijwel nooit op die schijf zit, dus heb ik er ook nog niet naar gezocht. HD is NTFS geformateerd.
Dat zal het inderdaad wel zijnF_J_K schreef op 26 oktober 2002 @ 19:54:
Naast bovenstaande: gaat het toevallig om directories met multimedia?
Pagina: 1