Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vage SMS

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Iemand vindt je leuk, en heeft ons jouw nummer achter gelaten. Wil je weten wie je geheime aanbieder is?Bel mij nu 09090400379! www.stopsms.com 0.7EUR/min
Ik heb uiteraard op die site gekeken, maar daar word ik niets wijzer van. Iemand enig idee wat dit voor een soort SMS is? (Ik heb overigens met de search naar stopsms gezocht, maar daar komt niets uitrollen.)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
just spam..

Verwijderd

spam idd.. ook al paar keer gehad :(

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:07
enorme SPAM......ik kreeg het laatst ook en mijn vader deze week ook...

als je er op reageert zit je er aan vast volgens mij...... zoiets dacht ik althans!

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• Arioch
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

Arioch

<geek>

idd spam
Ze willen gewoon dat je naar hun dure nr belt. Op die manier verdienen ze er iets aan.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Maar ... ik heb hier nog nooit last van gehad en nu heb ik er plots twee (dezelfde!) binnen 24 uur te pakken. :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

IS inderdaad een klein beetje heel erge spam, heb dat nummer even gebeld op een oude prepaid. Je wordt bij dat nummer ook niet veel wijzer, men vraagt steeds je telefoonnummer en alle gegevens? kortom gewoon SPAM

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-11 23:55
Damn zouden er ook nog mensen zijn die hun nummer gaan afgeven op www.stopsms.com ?? Want dat is namelijk ook dikke spam!!! Die gasten denken slim te zijn door je te beloven van hun sms-database te verwijderen, maar ze voegen je juist toe aan hun database waar ze vervolgens spam sms'jes naar toesturen...triest :( :/

• Centaur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-11 22:56

Centaur

Lieg niet,Verdraai de waarheid

Iemand vindt je leuk <---- dus ?
en heeft ons jouw nummer achter gelaten <---- dan had die b*tch me ook direct kunnen SMSen, veel cheaper
Wil je weten wie je geheime aanbieder is <--- Nee, ze heeft je nummer toch al, dan ga je haar bellen zeker
Bel mij nu 09090400379 <----- als die persoon je goed kende, zou ze je geen 0909 nummer sturen :)
www.stopsms.com 0.7EUR/min <-- 0,7 eur/min......moet wel een leuk meisje zijn dan

Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex

Verwijderd

Een vriend van mij had dit ook. DIe was nieuwsgierig en die reageerde. Kreeg hij elke keer van die vage omschrijvingen via sms. Die kosten ongeveer 1 euro per ontvangen bericht. Hij kreeg er wel honderd in een paar dagen tijd. Toen heeft hij zich afgemeld en nu zit ie met een ontiegelijke hoge telefoonrekening.

• imthecool1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 13:24

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

idd, niet op reageren. In de telefoonwinkel waar ik werk komen regelmatig mensen met dit probleem, je mag er gerust aan meedoen.... maar zorg dan dat je de Stop code + nummer weet. Kan idd heeeeeel duur gaan worden

De oplossing is niet altijd de oplossing

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:34

Nobby

Nuts!

Ik heb hem ook gehad, maar ik ben veel te krenterig opgevoed om te gaan bellen ;)

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

DAlchemist schreef op 27 oktober 2002 @ 12:41:
Ik heb hem ook gehad, maar ik ben veel te krenterig opgevoed om te gaan bellen ;)
heb je toch nog profijt van je opvoeding :)

Elect a clown, expect a circus.

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
Ik heb nu 3 van deze sms'jes ontvangen en ik wil er graag vanaf! Maar het is dus een slecht idee om je nummer op te geven op die stopsms.com site???

The Flying Dutchman

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

dat zin nou sites die je met zen alle meot hacken..
ff opgeven aan internet politie wellicht ...

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

The_Flying_Dutchman schreef op 29 oktober 2002 @ 15:29:
Ik heb nu 3 van deze sms'jes ontvangen en ik wil er graag vanaf! Maar het is dus een slecht idee om je nummer op te geven op die stopsms.com site???
Ik weet niet ofdat je bij Vodafone zit maar volgens mij worden alleen mensen van Vodafone gespammed via hun mobiel. Als je bij Vodafone zit moet je even met Vodafone bellen. Heb ik ook gedaan. Als het goed is is het al bekend bij hun en zijn een onderzoekje gestart.
Hoe meer mensen er gaan klagen hoe meer ze een poot om hebben te staan tegen deze gore smsspammers. Ikzelf heb die sms nu al 12x ontvangen en ben het ook een beetje zat. Nooit ergens voor aangemeld of iets op het internet en nee, ook geen sexlijnen gebeld in het verleden.

Bij stopsms zal ik zeker je nummer niet opgeven dan wordt het volgens mij alleen maar erger.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 22:12:
[...]

Ik weet niet ofdat je bij Vodafone zit maar volgens mij worden alleen mensen van Vodafone gespammed via hun mobiel. Als je bij Vodafone zit moet je even met Vodafone bellen. Heb ik ook gedaan. Als het goed is is het al bekend bij hun en zijn een onderzoekje gestart.
Hoe meer mensen er gaan klagen hoe meer ze een poot om hebben te staan tegen deze gore smsspammers. Ikzelf heb die sms nu al 12x ontvangen en ben het ook een beetje zat. Nooit ergens voor aangemeld of iets op het internet en nee, ook geen sexlijnen gebeld in het verleden.

Bij stopsms zal ik zeker je nummer niet opgeven dan wordt het volgens mij alleen maar erger.
Ik heb BEN en heb ze ook gehad, hiervoor had ik O2 en had er toen ook 1 gehad, was wel zelfde nummer overigens (heb ik meegenomen.)
Dus het is niet alleen een Vodafone probleem.

Verwijderd

Centaur schreef op 27 oktober 2002 @ 03:57:
Iemand vindt je leuk <---- dus ?
en heeft ons jouw nummer achter gelaten <---- dan had die b*tch me ook direct kunnen SMSen, veel cheaper
Wil je weten wie je geheime aanbieder is <--- Nee, ze heeft je nummer toch al, dan ga je haar bellen zeker
Bel mij nu 09090400379 <----- als die persoon je goed kende, zou ze je geen 0909 nummer sturen :)
www.stopsms.com 0.7EUR/min <-- 0,7 eur/min......moet wel een leuk meisje zijn dan
Zo dacht ik er ook over :o

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Diezelfde had me pa ook, hij dacht dattie gestalked werd 8)7

Hij zou bijna bellen :D

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001