|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
als je er op reageert zit je er aan vast volgens mij...... zoiets dacht ik althans!
idd spamG-PHREAK schreef op 26 oktober 2002 @ 19:02:
just spam..
Ze willen gewoon dat je naar hun dure nr belt. Op die manier verdienen ze er iets aan.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
en heeft ons jouw nummer achter gelaten <---- dan had die b*tch me ook direct kunnen SMSen, veel cheaper
Wil je weten wie je geheime aanbieder is <--- Nee, ze heeft je nummer toch al, dan ga je haar bellen zeker
Bel mij nu 09090400379 <----- als die persoon je goed kende, zou ze je geen 0909 nummer sturen
www.stopsms.com 0.7EUR/min <-- 0,7 eur/min......moet wel een leuk meisje zijn dan
Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex
Verwijderd
De oplossing is niet altijd de oplossing
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
heb je toch nog profijt van je opvoedingDAlchemist schreef op 27 oktober 2002 @ 12:41:
Ik heb hem ook gehad, maar ik ben veel te krenterig opgevoed om te gaan bellen
Elect a clown, expect a circus.
The Flying Dutchman
ff opgeven aan internet politie wellicht ...
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
Ik weet niet ofdat je bij Vodafone zit maar volgens mij worden alleen mensen van Vodafone gespammed via hun mobiel. Als je bij Vodafone zit moet je even met Vodafone bellen. Heb ik ook gedaan. Als het goed is is het al bekend bij hun en zijn een onderzoekje gestart.The_Flying_Dutchman schreef op 29 oktober 2002 @ 15:29:
Ik heb nu 3 van deze sms'jes ontvangen en ik wil er graag vanaf! Maar het is dus een slecht idee om je nummer op te geven op die stopsms.com site???
Hoe meer mensen er gaan klagen hoe meer ze een poot om hebben te staan tegen deze gore smsspammers. Ikzelf heb die sms nu al 12x ontvangen en ben het ook een beetje zat. Nooit ergens voor aangemeld of iets op het internet en nee, ook geen sexlijnen gebeld in het verleden.
Bij stopsms zal ik zeker je nummer niet opgeven dan wordt het volgens mij alleen maar erger.
Ik heb BEN en heb ze ook gehad, hiervoor had ik O2 en had er toen ook 1 gehad, was wel zelfde nummer overigens (heb ik meegenomen.)Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 22:12:
[...]
Ik weet niet ofdat je bij Vodafone zit maar volgens mij worden alleen mensen van Vodafone gespammed via hun mobiel. Als je bij Vodafone zit moet je even met Vodafone bellen. Heb ik ook gedaan. Als het goed is is het al bekend bij hun en zijn een onderzoekje gestart.
Hoe meer mensen er gaan klagen hoe meer ze een poot om hebben te staan tegen deze gore smsspammers. Ikzelf heb die sms nu al 12x ontvangen en ben het ook een beetje zat. Nooit ergens voor aangemeld of iets op het internet en nee, ook geen sexlijnen gebeld in het verleden.
Bij stopsms zal ik zeker je nummer niet opgeven dan wordt het volgens mij alleen maar erger.
Dus het is niet alleen een Vodafone probleem.
Verwijderd
Zo dacht ik er ook overCentaur schreef op 27 oktober 2002 @ 03:57:
Iemand vindt je leuk <---- dus ?
en heeft ons jouw nummer achter gelaten <---- dan had die b*tch me ook direct kunnen SMSen, veel cheaper
Wil je weten wie je geheime aanbieder is <--- Nee, ze heeft je nummer toch al, dan ga je haar bellen zeker
Bel mij nu 09090400379 <----- als die persoon je goed kende, zou ze je geen 0909 nummer sturen
www.stopsms.com 0.7EUR/min <-- 0,7 eur/min......moet wel een leuk meisje zijn dan
Hij zou bijna bellen
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Dit topic is gesloten.
![]()