Toon posts:

Scart switchbox, waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
op mijn huidige tv heb ik 1 scart aansluiting die ik grbuik voor mijn dvd speler.
nu wil ik ook gebruik gaan maken van mijn tv out, maar ik wil niet de hele tijd scart kabels gaan wisselen (ik heb een scart converter waar ik de tvout kabel in plug).

daarom dacht ik een scart switchbox te kopen, maar ik kan die dingen nergens vinden.

iemand een adressje (webshop) in nederland?

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Iedere wit/bruingoedzaak die Micromel/Bandridge kabels verkoopt kan zo'n boxje leveren/bestellen. Een 3xscart -> 1 met schakelaars kost zo'n € 30.

Mocht je het perse online willen vinden, dan maak je bij www.conrad.nl een goede kans.. :)

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-02 17:50
26,50 inclusief verzendkosten bij www.electronicaonline.nl

heb er daar zelf ook een besteld

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:43
Pas je op dat als je RGB compatibele poorten nodig hebt, dat de meeste van deze dozen op slechts een van de poorten RGB ondersteunen (b.v. een PS2 en een DVD speler via RGB aansluiten is dus niet mogelijk).

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Hebben wij ook nodig.... DVD Speler + VCR.... Ik neem aan dat die dingen van 30 pleuro automatische zijn en dat eentje waarbij je een schakelaar omgooit wat goedkoper? Of moet ik me nu ernstig zorgen gaan maken?

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
m-m schreef op 26 oktober 2002 @ 23:44:
Hebben wij ook nodig.... DVD Speler + VCR.... Ik neem aan dat die dingen van 30 pleuro automatische zijn en dat eentje waarbij je een schakelaar omgooit wat goedkoper? Of moet ik me nu ernstig zorgen gaan maken?
Een automatische met 2 poorten van micromel is rond de € 14. Deze werkt dan op het signaal van een videorecorder, en werkt dus niet met bv. dvd en sat ontvanger. Dvd + video moet geen problemen opleveren.

Verwijderd

In de bouwmarkt zijn ze meestal ook te vinden bij electronica afdeling
Pagina: 1