Oplichterij! Dat is nou precies wat Dutchtone doet. Ik ben 3,5 jaar een zeer tevreden klant geweest met een Allin360 bundel voor €29,50. Ik belde dus voor €0,08 per minuut. Komen ze ineens aan dat ik verplicht moet overstappen naar hun "aantrekkelijke" alles-in-een bundel. Ik bel bijna alleen naar niet-Ducthtone klanten, dus ging ik ineens naar een tarif van €0,22 (+ €0,05 starttariefCT schreef op 02 november 2002 @ 12:41:
[...]
Verder zit je sms/buitenland bellen/gewoon bellen/dataverkeer allemaal in je bundel, en dat kan niet bij libertel/ben/kpn/o2 .. en waarom? want ik sms en bel en wap.. en dan krijg je bij die andere naderhand een andere rekening enzo.. ik vind dat eerder oplichterij.....
Komt dus neer op 300% tariefsverdubbeling!!!!
Ja, echt goed bezig die gasten, want ze zijn alleen al uit mijn naaste opgeving 12 klanten kwijt geraakt.
Ik ben overgestapt naar Ben, en dat had ik al veel eerder moeten doen. Ineens geen gesprekken meer die zomaar wegvallen. Geen lijn waarvan de andere kant jouw wel hoort maar je zelf niet hoort. En de delen in mijn opgeving waar ik met Dutchtone geen ontvangst had, heb ik nu overal ontvangst met Ben.
[Ontoppic]
Ik heb ff een package met 3 leuke simpele games online gezet voor de T720.
Kan je gewoon downloaden met je telefoon door een wap/GPRS sessie op te starten, dan "ga naar URL":
http://cvbarney.endoria.net/wap/games.jad
Als andere mensen ook nog leuke ringtones / java apps / achtergronden hebben dan hoor ik dat graag!
Athlon 64 3500+ s939 | MSI K8N Neo2 Platinum S 939 | Tagan 480W | 2 x 512MB G.Skill PC4400 @DDR 550 Dual Channel | 2 x WD 160GB 8MB SATA150 7200RPM @ Raid0 | Sapphire 9800PRO