[NFS4] 3D setup geeft alleen een Direct 3D device1

Pagina: 1
Acties:

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-02 14:11

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Topicstarter
Ik weet het, er zijn al heel veel nfshs topics geweest.

Als ik 3D setup bij Need for Speed 4 draai, ziet het spel alleen een Direct 3D device1.

Ik wil het spel graag instellen op een kaart, die het meest lijkt op een Gforce 2 mx 400.

nu zijn er een aantal verschillende kaarten die je bij het spel kan instellen. dit is natuurlijk ook te doen in het register. weet iemand welke kaart ik moet kiezen en hoe ik dit moet instellen, of waar ik deze informatie kan vinden?

de vooringestelde kaarten staan hier in het register.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\3D Data

Hier onder heb ik de punten omcirkeld waarvan ik denk, dat ik ze moet veranderen.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/van-duijvendijk/plaatjes/nfshs.gif

Sometimes human's are...

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Zie mijn reply alhier

Nfs 4 High Stakes op Win XP

Verder weet ik niet echt wat je wilt bereiken met dat register-geklooi, als je het spel patcht en die nieuwe d3da.dll haalt, werkt alles en zijn alle grafische features op je MX400 enabled, ook de fog (deed het bij mij niet zonder de nieuwe d3da.dll). Of het nou staat aangegeven als Direct3d Device 1 of whatever boeit niet, het werkt dan gewoon goed, met een goede fps en het ziet er mooi uit. Wat wil je nou nog meer dan dat?

So stop bullshitting and do what I tell ya.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-02 14:11

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Topicstarter
mijn processor temperatuur wordt bij need for speed 4 rond de 7 graden warmer, terwijl de temperatuur bij need for speed hp2 niet meer dan 4 graden stijgt, mijn theorie is, dat als ik het spel beter instel, voor de videokaart, dat de processor dan minder werk hoefd te verrichten, of ben ik nu compleet verkeert aan het redeneren

Sometimes human's are...