Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Gezocht!
Router
zelfs op mijn systeem draait ie goed met deze instellingen (ik draai zelf op 1024*768@32 bit full detail)......dus ik denk dat je een driverprobleem hebt.The Dolf schreef op 26 oktober 2002 @ 19:05:
Van een GF4 mag je toch wel verwachten dat ie deze resolutie aankan?
wat misschien ook helpt: anisotropic filtering en anti aliasing uitzetten, als je world detail op high zet ipv highest gaat anisotropic uit, verschil zie je niet en het draait stukken beter.
Nu krijg ik telkens deze melding

en natuurlijk kan ik nu geen enkele driver meer instaleren. Iemand hier een oplossing voor?
Gezocht!
Router
Gheghe lol zit ik op finish te drukkenThe Dolf schreef op 26 oktober 2002 @ 19:43:
Nu heb ik gezien dat mijn drivers niet upt to date waren (detonator) dus eerst mijn oude versies verwijderd dmv detonator destroyer en vervolgens de nieuwste proberen te instaleren.
[afbeelding]
en natuurlijk kan ik nu geen enkele driver meer instaleren. Iemand hier een oplossing voor?
Verwijderd
1152x864 alles hoogste detail, dat zou mijn nieuwe pc wel aan moeten kunnen dacht ik zo (P4 @ 2,4GHz 533FSB 512MB PC2700 Ti4200 64MB)
En dat klopt ook wel, de framerate is heerlijk, alleen begint het spel af en toe op bepaalde punten (en ook niet altijd) te schokken...
Komt iemand dit probleem bekend voor?
Jazeker! ik zat al te denken dat ik de enige met dit probleem was.. maar gelukkig zijn er dus meerdere mensen.Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 15:05:
Ik heb (misschien) hetzelfde probleem
1152x864 alles hoogste detail, dat zou mijn nieuwe pc wel aan moeten kunnen dacht ik zo (P4 @ 2,4GHz 533FSB 512MB PC2700 Ti4200 64MB)
En dat klopt ook wel, de framerate is heerlijk, alleen begint het spel af en toe op bepaalde punten (en ook niet altijd) te schokken...
Komt iemand dit probleem bekend voor?
Geef eens wat meer info over je systeem, wat draaien jullie voor OS bv? ik nl win2000 ..
Verwijderd
Verwijderd
ik heb een p4 1.5 Ghz met een Geforce4 ti4200 en draait heerlijk op 1280*960 32bit met 2xFSAA
Verwijderd
Welke heb je allemaal al geprobeert? Probeer ook de drivers van het merk van de videokaart.The Dolf schreef op 26 oktober 2002 @ 19:43:
Nu heb ik gezien dat mijn drivers niet upt to date waren (detonator) dus eerst mijn oude versies verwijderd dmv detonator destroyer en vervolgens de nieuwste proberen te instaleren.
[afbeelding]
is totaal opgelost met eerst detonater remover draaien van guru3d pagina en daarna de 41.30 detonater instaleren
een trage pc met xp :) nu benk zeker niet meer koel :P
En wat als je een ATI Radeon hebt?10011 schreef op 31 oktober 2002 @ 17:04:
ik ken dit
is totaal opgelost met eerst detonater remover draaien van guru3d pagina en daarna de 41.30 detonater instalerenen op 32 bit zetten
(ik heb het overigens niet zo heel erg, af en toe valt het me wel op.. maarja, het probleem is er toch)
Ik speel het spel sowieso vanaf m'n harde schijf, met een virtuele CDrom. Dus dat lijkt me weinig uitmaken als ik het naar in m'n NFS map kopieërnAFutro schreef op 31 oktober 2002 @ 20:40:
dataaanvoer aan het spel kan een reden zijn, als je het spel installeert staan er nog bijna geen bestanden op de hd, door het handmatig te kopieren van de bestanden naar je gamedir laat is al veel sneller. bij mij loste dat wel wat haperingen op
Mijn specs
🌞🍃
Specs:
P4 2.0
512 mb ddr
gf4 ti 4200
Driver: Asus Ontsteker 28.80
Hoi
Het maakt ook geen ruk uit of ik 1200/1600 instel op 1024, hij blijft schokken, niet supererg, maar het lijkt wel alsof ie soms een paar frames overslaat.
IK heb ook al andere dets gerpobeerd en sound detail etc, nix lijkt hoe dan ook te helpen, ook refresh rates veranderen/vastzetten helpt niet etc.
Nou, en kijk wat voor specs ik heb, dan hoef jij je niet te schamen
heb ik dus ook erg last van en is vrij irritant.duronbug schreef op 01 november 2002 @ 01:17:
Ik heb het vage probleem dat als ik voor de 2e keer race alles in slow motion gaat. Ik moet dan steeds het spel sluiten en weer opnieuw opstarten om het normaal te kunnen spelen.
Specs:
P4 2.0
512 mb ddr
gf4 ti 4200
spec: msi kt266pro,xp1800+,512ddr,radion9700pro,windows XP engels
[ Voor 0% gewijzigd door nike op 01-11-2002 11:46 . Reden: typo's ]
-edit-
rijden jullie in "bumper view" ???
dat deed ik ook .... en schokken ... niet mee te rijden ...
en dat op een P4 2.4, 512 MB en een Gforce 3 Ti 500.
Es een keer gereden met de auto voor me ... en lopen en als een
trein.
Volgens mij is het dus een bug in de game... met de auto ervoor
zou 't juist zwaarder moeten zijn (auto, rook etc)
Dus .. probeer es een andere view
Groeten
Paul
nee rijd niet in bumper view.. gewoon achter bovenop de auto zegmaarJPR schreef op 01 november 2002 @ 20:54:
Ik denk dat ik de oplossing weet ...
rijden jullie in "bumper view" ???
dat deed ik ook .... en schokken ... niet mee te rijden ...
en dat op een P4 2.4, 512 MB en een Gforce 3 Ti 500.
Es een keer gereden met de auto voor me ... en lopen en als een
trein.
Volgens mij is het dus een bug in de game... met de auto ervoor
zou 't juist zwaarder moeten zijn (auto, rook etc)
Dus .. probeer es een andere view
Groeten
Paul
Echt raar, want de laatste en nieuwste spellen draaik ik op 1024x768 of hoger, en dan soepel.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Dat heb ik gedaan en je werd bedankt voor de tip. Heeft me 2 uur gekost om de pc weer werkend te krijgen.Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 16:48:
[...]
Welke heb je allemaal al geprobeert? Probeer ook de drivers van het merk van de videokaart.
iig werkt ie nu weer wel zonder schokken
Det 30.87
de oplossing?
Geen flauw id
Gezocht!
Router
Al vanalles geprobeert maar geen resultaat.
Zijn er nog meer mensen die dit hadden,en inmiddels hebben opgelost?
-edit-
Mischien dat het komt doordat je veel op de achtergrond hebt draaien.
Nieuwe via drivers en nieuwe bios heeft het probleem doen verdwijnen.
-edit-