"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Dit programma doet het 100% foutloos.
En gratis.
..en weer verlaat een tevreden klant het pand.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Verwijderd
Die AOpen's zijn waardeloos voor DAE, je moet de speed op max. 5x zetten ofzo...[/quote].. ik heb zelf een Aopen 40x IDE en een Ultraplex (32x) SCSI. Die Aopen is alleen langzamer omdat Windows in een spagaat gaat als ik UDMA aanzet met de jumper achterop.
Dan is die Aopen wel iets sneller dan die Plex..
Helaas moet'ie op PIO mode 4 omdat windows het niet aankan. Maar lezen doet'ie minstens zo goed als die Ultraplex, die wil nog wel eens moeite met lastige CD's hebben...
Nero geeft aan dat hij DAE op 4 speed doet
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Maar als je dus met het jumpertje achterop (u)dma uitzet, dan werkt het wel goed?
ik zal zo ook ff prooberen via mijn brander de cd naar mijn hdd te kopieeren.
iig vast bedankt
Kip,
de 36 is net die versie zonder jumper
Verwijderd
Ja, als die jumper op GEEN udma staat gaat het meestal beter. Ik heb wel eens een asus 50x geprobeerd (net een straaljager
Ummhh als je de brander als master zet, de CD op slave, en in de Bios de slave op piomode1/dma0 zet of zo, (als dat tenminste kan) help dat misschien ?
Die AOpen's zijn waardeloos voor DAE, je moet de speed op max. 5x zetten ofzo...[/quote]Ik heb ook een AOpen 52x maar hij werkt foutloos, audioextractie gaat max op 8x...
wel redelijk wat herrie met data-cd's als ie op snelheid is.
Ik moet erbij zeggen dat ik wel gehoord heb dat die AOpen bij sommige mensen goed werkt maar bij sommige mensen niet. Misschien bestaan er meerdere firmwares.