[bash] mput lftp werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Boomerang
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ben bezig met een script dat html pagina's om de zoveel tijd op het internet gooit.
Nou, met 1 bestand lukte het nog wel.. ik maakt het volgende bestandje;

lftpt.commands
code:
1
2
3
4
open -u username,password -p 21 host 
put /tmp/sysinfo/index.html
close
exit

Die kun je dan aanroepen met lftp -f lftp.commands, en dat werkte.

Nu het volgende.. ik wil alle bestanden in de directory /tmp/sysinfo/by_date/ uploaden, en wil daarvoor mput gebruiken;

lftp.commands.new
code:
1
2
3
4
open -u username,password -p 21 host
mput -O sysinfo/by_date/ /tmp/sysinfo/*
close
exit

En weer aangeroepen met lftp -f lftp.commands.new, maar als ik dit script uitvoer krijg ik alleen lege bestanden op de server :(
Ik heb alle opties van mput geprobeert, en als ik gewoon met lftp inlog en dan mput * doe doetie ut wel :?

edit:

Ohja, ik draai Debian Woody en ik heb lftp geinstalleerd met apt-get.

Verwijderd

Hmm, dat is wel vreemd inderdaad.
Probeer es wat er gebeurt als je in dat commands bestand zet dat ie /tmp/sysinfo/\* moet putten? Wilde gok hoor, kan ook dat dat al helemaal niet gaat werken.

Staan al die pagina's in een directory? Anders kan je misschien beter 'mirror' gebruiken ipv mput...

• Boomerang
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 19:05:
Hmm, dat is wel vreemd inderdaad.
Probeer es wat er gebeurt als je in dat commands bestand zet dat ie /tmp/sysinfo/\* moet putten? Wilde gok hoor, kan ook dat dat al helemaal niet gaat werken.

Staan al die pagina's in een directory? Anders kan je misschien beter 'mirror' gebruiken ipv mput...
Bedankt voor je hulp!
Het bleek echter een heel ander probleem te zijn, het lag niet aan mijn script, maar het lag... jawel... aan de server |:( :(